Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245917
Hej

På forhånd undskyld den korte frist - men jeg vidste ikke om tilbyder var så godt som det kød. Det har kørt hele weekenden.

Power i Viby kører afterparty tilbud denne weekend -20% på skærme ikke annonceret. Www.power.dk/afterparty

Jeg snakkede med kundeservice via tlf og fik bekræftet at 65 oled e6v kostede 20000. 65 b6v kostede lige under 17k.

Jeg har læst tilbudsbetingelserne og kunne ikke se noget galt men fik bekræftet det via kunde service. Power i Viby mente først ikke det gjalt denne Oled men efter jeg viste udskrift var der ikke noget problem.
#245933
Fcjunkies skrev:Jeg gad godt hente et Sony 55XD9305 til 7823 kr.... hvis priserne passer.

Dog ser det ikke ud til at de har det på lager... og bor i KBH
Det plejer ikke at være et krav at tvet er på lager. Jeg har i hvert fald fint kunne få et tv med 20% rabat som ikke var på lager. Så hvis du kender en der har tid. Du kan evt se om du kan få det leveret i Kbh. Ved ikke om det kan lade sig gøre.
#245937
Var derude i Viby i fredags og ville netop have et LG 65e6v til 20.000. Den første sælger sagde at de 20% ikke galte for det tv og desuden skulle tv'et være på lager.. Den pågældende sælger var på vej hjem og da han var gået tog jeg fat i en anden.. Han sagde at tilbudet på de 20% kun var på tv de havde på lager.. Men der stod intet om det i deres reklame..