Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af EmilsFar
#245819
Hej!

Vi har fået "dømt" vores Philips 55PFL7007T totalskadet, efter det for 4. gang var til reparation for samme fejl, hvor det bl.a. ofte slukkede og genstartede af sig selv. Ambilight spassede også helt ud til sidst... Nok om det.

Jeg har altid været glad for Philips, og sigter efter dette igen.

Spørgsmålet:
Kan man i dag købe et 55" eller 65" Philips, med samme kvaliteter som de øvrige mærker... Tænker UHD og 4K, og hvad al det nye ellers hedder... Men med TO tunere, til når jeg ska optage på apparatet?
Jeg var mega træt af til sidst, at jeg død og pine skulle se samme kanal som jeg samtidig var igang med at optage.
Laver Philips dette med to tunere i dag?

Mvh. Mikael.
Af Grandahl
#245820
Her er en liste over Phillips 2016 skærme, ser ud til du skal op i topmodellerne for at finde twintuner.

http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1458544363

Meget flot at du er loyal overfor mærket, efter det du selv oplever, der er ligeledes rigtig mange tråde omkring utilfredse Phillips ejere, der omhandler fejl. Smart tv fungerer dårligt, tv der lever sit eget liv, tænder slukker, ekstrem langsom responstid til at benytte smart tv, skifte kanal osv. osv. Nogle fejl er dog rettet, men trådene bliver ved med at poppe op ser jeg.

Standarden på Phillips tv er faldet drastisk de seneste år, især efter det blev opkøbt af asiatere..
Af EmilsFar
#245825
Jeg takker mange gange for linket!

Har læst på det, og tror det ender med noget helt andet.
Fx dette Sony synes jeg ser interessant ud:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 5xd8505bae

Så halter det bare på lyden, for de har, så vidt jeg har hørt, ikke særlig god lyd.
Så ska jeg ha arrangeret lydsystem ved siden af.
Der er jeg også lidt på herrens mark, ift. valg.

Har fået 9777 kr. fra forsikringen, på det gamle Philips, der døde.
Og det gir mig 1.500, måske 2.000 at købe lyd for.
Eneste krav er at det er uden ledninger, hvis det bliver surround system.