Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245802
Hej alle på FP,
jeg er stadig ude og kigge efter et godt tilbud på en skærm til nogenlunde priser- ja måske lidt optimistisk vil nogen sige ;)

Jeg faldt over følgende skærm :
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -55put6201

Nu spørger jeg jer, er noget i mener er værd at købe?
Den kommer nemlig på tilbud i morgen til små 3500 kr.
Jeg synes umiddelbart det lyder som en god pris for sådan en fætter, hvad mener i?

mvh
#245809
Hvis du kan leve med sløve menu'er
Tv der genstarter
Og andre software fejl er Philips det rette.

Prøv at læse lidt om Philips tv før du springer ud i køb. Sjældent at de får god omtale
#245813
Normalt skal man op i en 6-7000 for at finde noget godt. Panasonic CX700 til 6500, Jserien fra Samsung til 6700, så prisen er i hvertfald meget lav.


Ret mig hvis jeg tager fejl, men der er noget med at hollandske Philips i 2011 solgte det meste af deres tvafdeling til et firma i King Kong i Kina..Og det blev 100% i 2014.

Der er også noget med at tyrkiske Vestel, som Europas største producent af TV, har været inde over et sted. De har mærkerne Electra, Finlux, Luxor,Akai, Ferguson, JVC, Medion/LifeTec (Aldi), Sanyo, Tesla, Vestwood..Altså næppe mærker som klinger godt i entutiasters ører..
#245823
PeterD, J serien er tv fra 2015, giver da ingen mening at bringe dem i spil, når der er rigtig gode value for Money fra Samsungs 6'er serie, de fåes ofte i 55" til omkring 5000kr, 2016 serien hedder KS/KU
#245824
Synes netop heller ikke at det var mange penge for et UHD-tv, men på den anden side, så er jeg mere end villig til at vente på der kommet noget andet, især efter jeres beretninger..

Er da glad for, at jeg var her inde før jeg hev muldvarpeskindet frem!

EDIT:
Det er vel nok også hvad man kan forvente i den prisklasse, men så havde samsung 6075 nok været et bedre bud..
#245826
Inden vi skyder Philips helt ned, så får deres OLED samt deres 7601 lige pt ganske fornemme test . Men jeg er helt enig i at gå langt udenom deres lowbudget modeller - og i det hele taget TV til under 5-6 k . . .
#245835
lennon skrev:Inden vi skyder Philips helt ned, så får deres OLED samt deres 7601 lige pt ganske fornemme test . Men jeg er helt enig i at gå langt udenom deres lowbudget modeller - og i det hele taget TV til under 5-6 k . . .
Interessant med 7601 og på sigt, OLED..

Var der for øvrigt ikke noget med at en-eller-anden chef hos Philips sagde at de nu ville prøve at lave bedre kvalitet i deres skærme og på den måde komme ind i kampen igen..?

De skal være så hjertelig velkommen i butikkerne så vi får mere svært ved at vælge.. :)