Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ramlas
#245634
Hej tænker på at købe ovennævnte TV, er der nogle af jer der har erfaringer med dette TV både gode og dårlige. Skal bruges til gaming også, så hvad med Ikputlagget? Prisen er 13.000 kr., vel fair for OLED
Tak! Ramlas
Af bromberg
#245642
Du vil kunne finde en forholdsvis langt tråd herinde om tv'et.
Jeg har selv lige købt det og var de første 2 dage ret skuffet over kvaliteten ved alm antennesignal. Jeg fik set fikset (sandsynligvis intern støj) og har idag et yderst lækkert antennesignal billede.
Til film vil jeg sige jeg ikke har set noget så lækkert med egne øjne før. Detaljer og farver er så iøjnespringende. Jeg har gennemset flere film igen alene pga billedkvaliteten. Det er på Blu Ray. Her opskaleres billedet rigtigt godt.
Billedet er også her fantastisk detaljerigt.
Gaming har jeg ikke gjort det såååå meget i, men bf1 på ps4 Pro er igen en oplevelse. Det er ikke hdr understøttet men blot alm billede.
Hdr understøttede spil har desværre dog idag alt for høj inputlag til det er spilbart - der er udkommet en opdatering hertil i US (tror jeg det var), men den lader vente på sig her i EU og at dømme fra udenlandske forums så er folk faktisk lettere bekymret for om den overhovedet kommer.
Hvis ikke, er det en gigantisk streg i regningen og for mig kan det betyde jeg levere det tilbage.
Så kort sagt, så syntes jeg på Blu Ray og spil at B6v står flottere end noget jeg selv tidligere har set, mens jeg syntes mit Panasonic vt30 godt kan hamle op med billedet ved antennesignal. Mens et er nu også en ros til B6v - det ser lækkert ud