Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245531
Hej ..

Er der nogen, der som jeg har et KS7005 hængende på væggen med dette ophæng og som ikke har haft problemer efterfølgende ? Kort intro til spørgsmålet herunder.

Som andre KS7005 ejere ved, er bagpanelet så buet at man skal bruge de ca. 4 cm lange mellemstykker fra Samsung. Derfor skal der ca 50mm lange bolte/skruer til at skrue ophænget i tv'et. Det betyder så at der alt andet lige kommer betydeligt mere moment (vrid) inde i skærmens beslag. Media Mount hænger oveni købet så kun i 2 beslag, selvom de 2 nederste "fødder" må tage noget vægt også.

Mit hænger nu fint på væggen (med puder og pap under ;-) , men kan godt se at der er godt vrid hvor ophænget er gjort fast. Jeg er ikke nervøs for at boltene ikke holder, men mere om de ca. 10 mm gevind i skærmens beslag kan.

På forhånd tak hvis der er nogen derude som har kørt hårdt på med Media Mount :-)
#245546
Update ... den hænger endnu :)

Har iøvrigt et svar fra AJ cables på at løsningen "burde" holde, og at de ikke har hørt fra kunder med problemer med ophænget til KS7005

Skriv dog gerne hvis du har samme ophæng til KS 7005 og det holder fint, for så sover jeg da helt roligt 8-)