Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245763
[stødeligt indhold fjernet af moderator. Hold en sober tone tak.]

QLED er nu flere år ud i fremtiden. For et halvt års tid siden sad du og snakkede om, at du ville købe et her i 2017. O_O

Og ja, jeg snakker RIGTIG QLED, ikke Samsung desperations-markedsførings-stunt 8-)

(Forudser, at Bent nu kommer med en "Hold dig venligst til emnet, tak" standard-reaktion).
#245772
Endnu en gang, får Bent og hans... "specielle" personlighed, kørt folk op i en spids :o

Det ville være så dejligt hvis man bare kunne ignorere ham, og tie ham ihjel, men man kan ikke lade være med at give sit besyv med, når der kommer nye folk og beder om råd, og tror at Bent er en helt normal person med gode råd.

.....og ja, du indberetter også bare mit indlæg, Bent. ::l
#245774
Bent, slår det dig aldrig som værende underligt, at du gang på gang ender her, med folk der er uenige med dig, på en måde så det ender med at du skal have fat i moderator? Tænker du i dit stille sind aldrig "Hey, måske er min facon forkert... og ikke alle de andres, siden jeg altid ender her"???
#245776
Tak Martin for spørgsmålet.

Faktisk så synes jeg, at der er visse personer herinde, der desværre prøver på at være meningsstyrere, men ikke er og bliver meningsdannere. Samme personer går radikalt til angreb, så snart der skrives et indlæg om fx QLED eller om LCS contra OLED.

Ja, du har jo - desværre - angrebet nye tråde lige fra starten selv om tråden blev omfangsrig og populær. Se linket sidst.

Du behøver jo ikke svare på indlæg, der går dig i mod. Måske det kan have en værdi for dig at prøve at acceptere at andre kan have en anden mening.

Dit indlæg, som jeg referere til er det første efter min introduktion og Simon R har der næste:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hilit=Qled
#245778
bentpetersson skrev:Måske det kan have en værdi for dig at prøve at acceptere at andre kan have en anden mening.
Noget pis at skrive når det omhandler elektronik - elektronik er meget sort og hvidt.

F.eks. smag, farver, lugt osv. kan man udveksle meninger om og de kan være forskellige fra menneske til menneske.
#245787
bentpetersson skrev:Interessant video PeterD, men tråden handler som sagt ikke om OLED. Se venligst overskriften og Ali Hassans introduktion
Kan du ikke holde din kæft Bent?! Nu er du sgu trættende for alle parter! Ali skriver selv i starten

"Super, jeg køber en 55ks7005. Var bange for at QLED var et stort spring fordi samsung sammenlignede med OLED."

Derfor er det ganske relevant at vise Ali et link der forklarer lidt om det.

Du har så fandens travlt med at folk skal det ene og det andet, og hvad de må..... hvad med om DU blandede dig uden om, og lod være med at prøve at bestemme hvad folk må skrive her i tråden! !:(
#245788
bentpetersson skrev:Interessant video PeterD, men tråden handler som sagt ikke om OLED. Se venligst overskriften og Ali Hassans introduktion
Det er da i den grad relevant for tråden at sammenligne QLED og OLED udfra trådstarters kommentarer. PeterD's video er helt on topic.
#245792
bentpetersson skrev:Det er da rigtig fint,at vi så kan sammenligne. Desværre går det jo nok et stykke tid før qled kan bedømmes.
Det har du ret i al den stund,at de første qled produkter nok først kommer på markedet flere år ud i fremtiden . . Indtil da må vi nøjes med Samsung QLCD, som tilsyneladende prissættes overraskende højt . Spændende,hvad der berettiger priser på niveau med, og over OLED ;;)