Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Augusto
#246591
Hey!
Jeg står i præcis samme situation. Jeg havde oprindelig købt et LG 55uh850VAEN, men oplevede for meget clouding, så det er returneret.
Derfor skal jeg i morgen ud at købe nyt tv :)
Hvordan er oplevelsen af dit OLED her nogle uger efter?
Jeg sidder 4,5 m fra væggen, hvor tv'et skal hænge. Derfor var jeg nok mest tiltrukket af 65ks9005.
Men efter at have læst stolpe op og stolp ned, foretrækker jeg nu nok OLED modellen.
Det undrer mig dog, at både mit gamle LG (55uh850V) og Samsung 65KS9005 koster mere end OLED. Derudover er jeg i tvivl om hvorvidt 55" bliver for lidt på denne afstand...
Er LG 55B6V stadig jeres foretrukket valg?
Af PeterD
#246592
Augusto skrev:Hey!
Jeg står i præcis samme situation. Jeg havde oprindelig købt et LG 55uh850VAEN, men oplevede for meget clouding, så det er returneret.
Derfor skal jeg i morgen ud at købe nyt tv :)
Hvordan er oplevelsen af dit OLED her nogle uger efter?
Jeg sidder 4,5 m fra væggen, hvor tv'et skal hænge. Derfor var jeg nok mest tiltrukket af 65ks9005.
Men efter at have læst stolpe op og stolp ned, foretrækker jeg nu nok OLED modellen.
Det undrer mig dog, at både mit gamle LG (55uh850V) og Samsung 65KS9005 koster mere end OLED. Derudover er jeg i tvivl om hvorvidt 55" bliver for lidt på denne afstand...
Er LG 55B6V stadig jeres foretrukket valg?
Uh850V og KS9005 er bestemt rigtige gode TV!

.....men det er ikke OLED....
Af Augusto
#246593
Hehe, nej det er den væsentlige forskel:)
Men jeg har læst i forskellige tråde, at LG har lidt udfordringer med deres motion engine, hvilket er ærgerligt da jeg ser en del fodbold.
Hvad har I af erfaringer med dette?