Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Feffe
#245021
Hvad siger folk til et 70UH700V til 14000kr. Det skal primært bruges til at vise sport på en bare. Budgettet hedder 15000.
Af iLoveTCL
#245044
Udemærket til bevægelser, kan justeres via truemotion så sport tilpasses. Gode betrækningvinkler. Ikke det bedste sortniveau(sjældent man ser fodbold uden lys på banen :) ) . Nemt og enkelt styresystem.
Står knivskarpt hvis du bruger lidt tid på indstilling. Meget tv for pengene.
Desværre ingen HDR.
Af mbm
#245048
Pas på vertical banding... Det ses tydeligt på fodbold
Af Mr. Schmidt
#251992
@iLoveTCL: hvad mener du med "desværre ingen HDR"? For hentyder du til omtalte model, så må jeg rette og informere dig om, at alle tre topmodeller i LG's LCD-serie, 2016 (aka Super UHD), understøtter HDR10/Dolby Vision.
Af iLoveTCL
#252001
Mr. Schmidt skrev:@iLoveTCL: hvad mener du med "desværre ingen HDR"? For hentyder du til omtalte model, så må jeg rette og informere dig om, at alle tre topmodeller i LG's LCD-serie, 2016 (aka Super UHD), understøtter HDR10/Dolby Vision.
Jeg mener nu at ægte HDR hos LG starter ved uh770 serien.
Brugeravatar
Af Blackspot4200
#252009
Mr. Schmidt skrev:@iLoveTCL: hvad mener du med "desværre ingen HDR"? For hentyder du til omtalte model, så må jeg rette og informere dig om, at alle tre topmodeller i LG's LCD-serie, 2016 (aka Super UHD), understøtter HDR10/Dolby Vision.
HDR på et 70 tommers kantbelyst LCD tv med IPS panel, det tvivler jeg på du vil få meget glæde af.