Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245097
Hmm...

Fik besked fra elgiganten idag, de vil ikke have noget med tvet at gøre alligevel. De vil end ikke sørge for ombytning.. Det forstår jeg simpelthen ikke når tvet er købt i elgiganten..

De henviste mig til lg, hvor jeg skal bestille onsite service og at jeg så mister min returret.

Nå men jeg har fået talt med et service center hvor vedkommende ville bestille reservere dele hjem, de mente at vide hvor fejlen er og at det kan de sagtens lave. " det kan de ikke "

Håber snart der kommer nyt info fra LG om det er firmware eller fejl i hardware..
#245357
Så har service teknikeren været her.

Der blev skiftet mainboard og med det samme han fik tændt fjernsynet, begyndte det at suse fra højttalerne.. Samtidig er tvet begyndt at hyle højfrekvent. Det virker ikke som LG har styr på hvad de laver, så bundkarakter herfra mig
#245361
Hvad han sagde til det.

Han havde ikke hørt om problemet og at han kun var blevet bedt om at skifte mainboard. Hvis det skulle være software problem, så måtte jeg bare vente til der skulle komme en ny opdatering.

Men efter som LG ikke har gidet finde ud af om det er hardware fejl eller software, så er vi jo lige vidt. Jeg har kimet LG ned samt skrevet til dem, men de ved stadig ingen ting. Men de har sendt email tilbage at der nu er flere b6 der lider af højttaler susen.

Jeg har efter tekniker besøg ringet til LG igen og bedt om en øjeblikkelig løsning, da jeg ikke vil acceptere at bruge mere tid på et fejlbehæftet tv.

Nu venter jeg så på at LG ringer igen, så må vi se om de vil komme med en bytter eller hvilken løsning de så end har.
#245415
Det er kun interne højttalere der suser.
Du skal sætte volume på nul, der forsvinder larmen helt.
Hvis du ikke gør det vil det stadig suse selvom lydbar er sat til.

Det er et lotteri om du slipper for en mandagsmodel. Det er 50/50 chance...
Jeg har til gengæld ikke problemer med billedet, som andre har.
Jeg er glad for billede kvalitet, men meget utilfreds med lyd og support fra LG
#245448
cbp skrev:Hmm...

Fik besked fra elgiganten idag, de vil ikke have noget med tvet at gøre alligevel. De vil end ikke sørge for ombytning.. Det forstår jeg simpelthen ikke når tvet er købt i elgiganten..

De henviste mig til lg, hvor jeg skal bestille onsite service og at jeg så mister min returret.

Nå men jeg har fået talt med et service center hvor vedkommende ville bestille reservere dele hjem, de mente at vide hvor fejlen er og at det kan de sagtens lave. " det kan de ikke "

Håber snart der kommer nyt info fra LG om det er firmware eller fejl i hardware..
Det lyder ret rystende. Du har vel 14 dages returret på alt der er købt over nettet? Mener det er hvad loven siger i DK.
#245704
NickerB, har du talt med LG ?

Blev ringet op af en repræsentant fra LG Sverige 7 februar.

Han havde en forventning om at der skulle være en løsning i slutningen af ugen, men kunne ikke love noget. Jeg kan allerede nu sige at det er forsøg på trække tiden, da de stadig ikke ved hvad der forårsager fejlen.

LG's tomme løfter siger mig intet og har kun resulteret i extrem harme og vrede. De kunne sgu da i det mindste have tilbudt at udlåne eller give de ramte kunder en lydbar indtil de har en løsning.

!:( !:( !:( !:(