Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kenneth4333
#244745
Hej alle

Er helt ny på dette site og vel derfor gerne starte med at sig hej og sige hvilket dejligt forum i har jer her :)

Når, men kæresten og jeg står i den situation at vores 42 tommer simpelthen ikke længere er nok i vores nye stue og derfor kigger efter et større et :D

Men da vi begge er på su, er pengene lidt stramme og vores budget ligger på 4-5k. Jeg ved ved godt det ikke giver meget tv, men har da fundet nogle Philips i 6100-6200 serien til den pris, men har simpelthen ikke forstand på det og vil ikke købe noget forkert.

Det skal lige siges at hvis tvet kan købes i Elgiganten er det en fordel da jeg ofte har kunne forhandle nogle procenter af.

Men er ret meget ude på ødemarken, og kan godt vente til noget evt kommer på tilbud, hvis dette ofte sker :D

Mvh

Kenneth4333
Af PeterD
#244749
PeterD skrev:Et 55" til 4-5000 kr er svært at finde, hvis det skal være 4K..
Kommenterer lige selv :)

Philips PUT6400 har fået OK kritik men koster næsten 6000 Kr.

"The 55PUT6400 offers more screen inches per monetary pound than any other big brand 4K TV tested so far. It's also capable of delivering excellent pictures when it's set up right - especially with native 4K content."

"The 55PUT6400 is a striking debut for Philips It catches the eye with its price and size for a 4K UHD TV, and in many ways its pictures grab your attention too. Certainly it's capable of doing more justice to native 4K content than you might expect for its money."

http://www.techradar.com/news/televisio ... day-902184
Af PeterD
#244753
Fisk123 skrev:Power.dk har et Samsung 55ku6455 til 4999,-. Virkelig value-for-money, men begrænset antal.
Link til forskellige tests som understøtter dette?
Af Grandahl
#244761
Det Samsung KU 6455 55" er en no brainer. Har set det igår stillet op i et soveværelse. Jeg er voldsomt imponeret over hvor meget tv man får for 5000kr.

Jeg ville overhovedet ikke betænke mig her.
Af Bent odense
#244792
Kenneth4333 skrev:Sååå.... Ved ikke om tråden er død, men hvis den er, hvad kom vi så frem til?
Nogle konkrete forslag med begrundelser, ville være dejligt ☺️
Som nævnt her i en noget rodet tråd.
Samsung 55KU6455.