Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#244217
Her er der lidt om Onkyo problem: http://www.eu.onkyo.com/en/customer-ser ... 18747.html

"Onkyo Receiver no sound" prøv at skriv det på Google, så vælter det op også bl.a. "customer service program" (linken jeg har lagt ind).

Jeg har selv en TX-NR509 stående med "no sound" problem som jeg skal have sendt af sted til Onkyo, den er dækket ind, serie-nr. er blevet check'et - jeg har købt en anden Receiver, Yamaha A840, jeg kan ikke undvære lyd i 3-6 uger.

PQI er billede kvalitets index og det er KUN noget Samsung har, så det kan KUN bruges i forbindelse med at sammenligne Samsung TV. Så i virkeligheden kan det ikke bruges til ret meget.
Nu holder vi lige fast i det PQI - det du har kik på, har en PQI på 1300-1500.
7005 PQI 2100, 8005 PQI 2300 - dvs. der er rimelig stor forskel på det du har kik på og 7005/8005, hvor i mod der er næsten ingen forskel på 7005 og 8005.
Hvad du vil med et sort TV må du om - jeg vil bare ikke have et sort, man ser støv på det lige med det samme også selvom man tørrer støv af hver dag. Der er et hvidt eller sølvgråt som mit OLED noget mere taknemmelig.
Af jess.strange-petersen
#244220
Jeg er overbevist om ik at tage det TV nu. Tak til jer alle.
Jeg tillader mig at oprette en ny tråd om to helt andre tv i helt andre prisklasser og spørger jer om råd med dem. Tusind tak. I er fantastiske