Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ellegaard74
#243991
Tak for det... det står der bare ikke på Powers side og syntes heller ikke jeg lige kunne se plads til ssid kort på youtube videoen..... Nå men så er det nye tv jo fundet :)
Af JohnnyHansen91
#243993
Sidste gang jeg skulle bruge en fladskærm med samme krav, ventede jeg bare til enten Bilka,Power eller Elgiganten kom med et "godt" tilbud på et Philips eller Lg tv:)
Af Kaktus-burger
#244010
Jeg havde egentlig planlagt at skifte min 42" Panasonic G20 (plasma) ud til fordel for en 55" Samsung KS7005, men tilbuddet på DX700 er da ret tillokkende.

Kan KS7005 og DX700 på nogen måde sammenlignes, når det kommer til rå billedkvalitet? 4K-materiale vægtes ikke højt hos mig. Det gør HD-kvalitet til gengæld.
Af AphexTwin
#244019
Jeg synes Panasonic DX700 er et fremragende tv. Ekstrem tilfredsstillende billedkvalitet.

Du må også holde for øje, at når du sammenligner med KS7005, som jeg også selv gjorde, går du markant op i pris - selv til tilbudspris på 7444 (+34% ekstra).

Jeg ville personligt heller spare de penge, og vente til OLED er mere prisvenligt om tre år. Kom gerne med spørgsmål, skulle du have nogle.
Af Kaktus-burger
#244049
Du har ret. Når vi er oppe i den prisklasse, hvor KS7005 befinder sig, er der pludselig ikke langt op til LGs billigste OLED.

Mit eneste anke ved køb af DX700 - og for den sags skyld også KS7005 - er, at der kan være "lys-uhomogenitet" på panelet. Noget jeg slet ikke oplever med min nuværende plasma. Er det noget du oplever på din DX700?

Ulempen ved min plasma er klart strømforbruget. Og selvom jeg er meget tilfreds med billedkvaliteten, er jeg ikke helt klar over, hvor 'træt' panelet er ved at være.
Af AphexTwin
#244054
Jeg har ikke bemærket problemer med lys-uhomogenitet. Panelet står klart med gode farver, og kan lyse rigtig godt op, skulle du være i et oplyst lokale.