Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
#243870
Det er netop også lightstrip plus jeg bruger som vågn op lys.

Det er jo smag og behag mht ambient light.
Når man ser den youtube video synes jeg det er ALT for overdrevet... Det tager alt fokus fra det det handler om nemlig Hvad der sker på tvskærmen.
Af JHN
#243877
Hej. :)

Min tidligere kollega har et TV med Ambilight. Han brugte det en del i starten. Men til sidst blev han træt af det og slog det fra.

Det er jo svært at svare på, om Ambilight er pengene værd. VI mennesker er jo forskellige. Så nogle synes, at Ambilight er pengene værd. OG andre vil helst have et TV uden Ambiligt.

Jeg ønsker ikke et TV med Ambilight. Men det er fint at Phillips laver det til de personer, der kan lide det.

Kærlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et 40 tommer Full HD TV
#243948
mbm skrev:Det er netop også lightstrip plus jeg bruger som vågn op lys.

Det er jo smag og behag mht ambient light.
Når man ser den youtube video synes jeg det er ALT for overdrevet... Det tager alt fokus fra det det handler om nemlig Hvad der sker på tvskærmen.

At ambilight m skiftende farver er destruktiv for korrekt billedoplevelse er IKKE en smagssag, men en kendsgerning . Men det er jo ikke alle der udelukkende går efter, at komme tættest muligt på den perfekte billedgengivelse . .
Af mbm
#243986
Der kan vel diskuteres alt muligt.
Og jo også folks erfaringer men bla ambient light.
Men igen havde ikke opfattet trådstarters spørgsmål om ambient light gav 1000 kr mere korrekt billede.