Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#243561
Hej alle.

Er på udkig efter mit første TV til mit forholdsvis diskrete værelse i min lejlighed, og er blevet enig med mig selv om ~55" virker som et fornuftigt format. Originalt ledte jeg omkring de 5-6k rent prismæssigt som loft, men lidt uventede pengegaver har ladet mine aspirationer gå højere imidlertid (~7-8k loft).

Jeg så, at POWER har et Samsung 55" KS7505 til en ret skarp pris (den buede udgave af KS7050-modellen).

Tilbuddet kører til og med i dag, og har ikke muligt for fysisk at se billedet før køb.

Mit spørgsmål er om det er for godt et tilbud at misse ud på, eller skal jeg vente til januar-ræsset starter for alvor i morgen?

Som noget ekstra vil jeg rigtig gerne høre fra folk der har set den buede model ved siden af den klassiske (7050) model, og kan give deres umiddelbare favorit. Jeg ved dette er en smagssag, men har aldrig sat mig ind i/haft et særligt behov for buede skærme.

På forhånd tak og godt nytår!

EDIT: Mit ønske til et kommende tv er som sagt 55", HDR og 4K – skal primært bruges til at se film.
#243569
viggemand skrev:Umiddelbart ret dyrt sammenholdt med at 55" 7005 kostede 6666 sidste uge (købte det selv). Jeg ville altid vælge det ikke-buede frem for det buede!
Dang! Det lyder som en god pris. Jeg ved HiFi-klubben, Elgiganten, Power mm. skifter mellem at have gode tilbud på disse modeller, men hvor købte du til den pris?

Jeg er så småt begyndt at vente på et godt tilbud på den ikke-buede i stedet.