Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#243499
Hey Alle kloge Flatpanels brugere :)

Jeg har lige købt et LG 55 E6V, og har altid streamet film via chromecast som fylder ca. 4-10 GB uden problemer. Men efter jeg har købt OLED ville jeg have bedre kildemateriale, derfor prøvede jeg og streame en film der fyldte ca. 33 GB men kort inde i filmen begyndte billedet at hakke som om computeren ikke overførte hurtigt nok til fjernsynet?

Jeg prøvede så og lægge filmen på min ekstern harddisk og der var ingen problemer, kørte uden stop hele vejen igennem :)

men er det min routher som ikke understøtter hurtig nok hastighed? jeg har 50/50 mbit fra waoo fibernet.

Håber der er nogle som kan hjælpe herinde :)
#243505
Hvis du streamer lokalt så har hastigheden på dit internet intet at sige. Det handler udelukkende om hastighed på routerens WIFI og ditto på din streamingenhed. Der må være støj er sted hvis det har virket før. TVet skulle ikke have noget at skulle have sagt.
#243510
Jeg streamer over lokalt netværk.
Det har ikke noget at gøre med at filen evt. fylder mere? Fordi jeg kan sagtens streame en fil/film som fylder mindre dvs. 4-10 GB, Jeg kan også gøre det nu. men så snart jeg streamer større filer så har den problemer. Tænker bare en alm. routher som den jeg har står at den kan håndtere internet hastigheder op til 300 mbit/s, det må vel også være den hastighed der bliver overført med mellem pc og router.
tænker om det er en bedre router jeg skal have købt?
Den kan vel ikke være bærbaren da den har en I7 4710HQ 2,8 GHz processor?