Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#243342
Folk sælger KRP500 til den pris og mit LX5090 røg til 1600 sidste år, så måske du skal justere forventningen til prisen lidt...
Af timsgaard
#243343
Jeg tror nu også bare jeg ender med at give det væk for en slik ... det står jo bare og fylder ;)
Af Coolsmarti
#243350
timsgaard skrev:Jeg var faktisk i Elgiganten og prøvede og tale dem til at sælge mig LG 65B6 til samme pris om i Power, (- 20%) men det ville de ikke. De smed så et ophæng (1000kr) og transport (300kr) efter mig i stedet, så jeg endte på en 20198kr
Nu må mit KURO som er 9,5 år gammelt lide døde.
Det er til salg for 2000kr, hvis nogen lyster 720 50" plasma TV :D

Skal lige siges at jeg lånte mig til købet igennem Elgiganten, for det er mange penge og smide her og nu .. så jeg betaler det over 12 måneder. Det koster mig ikke en kr ekstra med det lån de har. 20000 lån, betal 20000 tilbage.
Bare rolig ikke reklame, bare smart for mig :p
Hvorfor kostede levering lige pludselig penge? Det er gratis i forvejen. Og så synes jeg at deres Arkitect vægbeslag til 999 kr. er lidt dyrt når man kan få Vogels til det halve.
Men tillykke med købet :-)
Af timsgaard
#243351
Fik vægbeslaget til 198kr og så levere de jo kun til kantstenen og ikke ind i stuen, det er hvis det jeg fik med :)
Er nu fint tilfreds...

Så går jagten ind på den bedste kalibrering til dyret :)
Af donoester
#243354
timsgaard skrev:Det koster mig ikke en kr ekstra med det lån de har. 20000 lån, betal 20000 tilbage.
Et "gratis" lån betyder at varens pris skal handles noget længere ned, hvis man lægger pengene med det samme, for det kan jo kun være igennem varens merpris lånet finansieres. :D
Men tillykke med det nye TV alligevel!
Af timsgaard
#243358
Jeg var skam efter dem ang. pris, men de har jo lige taget 3000 af prisen, så der var ikke noget og komme efter ... også selvom jeg startede med at sige jeg ville betale det hele på en gang :)
Af Nick P
#243426
muff skrev:Har lige været i Power i Herlev, og her kunne jeg hverken få 65KS7005 eller DX800 med 20 % rabat. Sælgeren sagde, at det var fordi priserne var lave i forvejen... O_O

Hej Muff

Jeg er salgsleder i radio/TV afd. i POWER Herlev. Jeg tror der er sket en misforståelse, vil du kontakte mig på mail: [email protected]

Så finder vi et TV til dig.

Go' aften
Mvh
Nick P
POWER Herlev