Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRP9000
#243083
Kan se at bilka køre med samsung 55ks8005 til 8888 kr fra tirsdag, og at elgiganten køre med oled til 13.000 kr.

Overvejer kraftigt den 55ks8005, vil i mene at det er mere værd at give 4000 kr oven i også vælge oled?? Ved godt oled er bedre, men hvordan kontra prisen??
Af Mfede
#243084
Hvor mange tv er det du har kasseret pga. bleeding?
Det er lidt en umulig opgave at svare på dit spørgsmål, da vi reelt set ikke ved om KS8005 vil opfylde dine krav. Din historik med andre tv taget i betragtning, tror jeg du skal gå efter B6.
Af MRP9000
#243085
Det som har generet mig har været bleeding som fx er kraftigere i det ene hjørne, som gør man lægger mærke til det. Har prøvet ks7005, og var tilfreds med tvet udover det bleed det havde i højre hjørne. Det var ikke bare en lysere plamage i hjørnet men derimod lignede det at skærmen var sluppet i hjørne og der kom sådan en lys bjælke ind.

Men fristes da os meget til den oled, dog synes jeg os der er en væsentlig pris forskel. Og tænker om jeg vil få så meget bedre tv for 4000 kr ekstra? Da der er flere her inde over som har skrevet at de har ks8005 uden nogen form for bleed
Af MRP9000
#243100
Med hensyn til vægbeslag til B6, skal jeg så ud og jagte et specielt et? Eller kan jeg bruge det jeg har i forvejen fra harald nyborg der går fra 38 til 55 tommer?? :)
Af Mfede
#243102
Igen, det kan vi næsten umuligt svare på. Personligt ville jeg helt klart smide de ekstra penge for B6 netop for at undgå de problemer du selv har været udsat for og for at få en bedre betragtningsvinkel.
Der har været nogle andre tråde ang. ophæng. Se evt om du kan finde noget i dem.
Af janbau
#243105
LG 55C6V til 11.111,- i power . tilbudsavis kun i butik.
Bemærk den buede model som har 3d og den samme billedchip som topmodeler ( skyldes 3 D delen ) Lg. egen chip .

Kan du leve med buen er denne bedre end B 6

http://tilbudsavis.power.dk/next/