Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242910
Hej.

Ved godt det vil blive lidt gætteri, men hvordan ser i mulighederne for at Samsung UE65KS7005 bliver billigere end de nuværende 11.999 kr. på januar udsalget. ? Nogen der har en kvalificeret bud på det.

Det virker som om prisen er sat meget gunstigt nu af Elgiganten, som ligger ca. 1500 kr. lavere end deres nuværende konkurrenter som Power, Bilka, Wupti osv. Virker mærkeligt at en aktør som f.eks. Power ikke matcher Elgigantens pris, men det er måske fordi den er så langt nede at de taber penge ? Hvis det er tilfældet er der jo ikke meget der taler for at prisen sænkes yderligere lige pt.

Hilsen Tim
#242925
Svært at sige...

Elgiganten har jo et kærlighedsforhold til Samsung (og senest også LG), så mon ikke den ryger længere ned efter jul...
Tror der er gode odds der! Ikke meget tror jeg, men lidt...De nye skærme kommer jo typisk i marts/april måned..

Power virker lidt mere ligeglad mht. mærker bare det er billigt...
#242946
lennon skrev:- faren er, at lagrene snart kan være tømte.Der er solgt rigtigt mange af nævnte . .
kunne jeg også godt tro..
Som jeg lige husker historikken generelt, så er de billigeste priser omkring black fridag og de holdes nede året ud, men derefter kan det faktisk godt gå op igen hvis lagrene er ved at være tomme og efterspørglsen stadig er stor.

Så hvis du skal købe nyt TV og DU synes prisen er god så køb nu.

Jeg selv købte et KS8005 lige da det kom frem da jeg stod og manglede et TV... Den pris skal jeg ikke tænke for meget på :(

Så helt generelt så er det nu 2016 skærmene skal købes.. eller januar, du kan måske spare 500-1000 kr yderligere hvis du er heldig..
#242984
Hej.

Godt tip med prisgarantien, men når jeg læser på Elgigantens hjemmeside står der følgende:

Nej, vi tilbyder ikke prisgaranti, men kom og snak med os, så finder vi sikkert en god løsning for alle parter. I tillæg har vi 14 dages returret. Så skulle du ikke være tilfreds med dit køb, kan det returneres.

----------

Hvordan skal jeg så udnytte prisgarantien, sige jeg vil returnere tv´et inden for de 14 dage og så købe et nyt til tilbudsprisen, umiddelbart lidt bøvlet.

@ Claus, er du tilfreds med tvét ? og hvilket tv kom du fra om man må spørge. ?

Jeg har et Samsung 55" UE55F8005 S tv som jeg har været ret glad for, men kunne godt bruge et større tv, og vil gerne kunne se HDR / UHD. Tænker i jeg vil opleve UE65KS7005 som en stor forbedring i forhold til mit nuværende målt på billedkvalitet.

Hilsen Tim
#242994
Husk at hvis skærmen kommer på køtilbud så skal du selv stå forrest i køen hvis du vil have refunderet. Har oplevet så mange åndsvage kunder der kommer ind sent aften på en tilbudsdag og mener de skal have køpris, da de jo står med produktet og det er købt inden for 14 dage.
#243010
Hej Tim

Jeg er rigtig glad for Tv´et.
Jeg havde et UE55ES7005UXXE fra 2012, som jeg også var glad for, men ville gerne en størrelse op.
Menuerne på det nye fungerer langt bedre, indgangene er blevet flyttet til en separat box, og fjernbetjeningen er blevet mindre og smartere.
Den kan også betjene både mit lydanlæg og min TV boks.
Designet er desuden rigtig flot.
Billedet krævede lidt opsætning, men der er ret gode muligheder for indstilling.
Generelt synes jeg det står lidt bedre end det gamle, selvom skærmen er større. Kontrasten er en my bedre, og det sorte er mere sort.
Jeg har ikke prøvet noget UHD endnu - der er meget begrænset udvalg stadigvæk.

Bevares, det er ikke en OLED, men et rigtig godt køb til prisen, efter min mening.
Der er en test af det her: http://digitalt.tv/samsung-ks7005-test/

Mvh. Claus
#243095
Power står til at have 20% rabat på deres tv sortiment i næste uge (for tv som ikke er i deres tilbudsavis). Det gælder kun for køb i en af deres butikker.

65KS7005 står p.t. Til 13.354 kr. Du burde derfor kunne få den til ca. 10.800. Super god pris. Alternativt står 65KS8005 til 13.333 kr. Dette er der dog begrænset antal af.

Jeg købte selv samme tv i september da de havde samme 20 % på tv'et. Jeg kunne fint købe tv'et selv det ikke var på lager i butikken.
#243147
Christianhave skrev:Power står til at have 20% rabat på deres tv sortiment i næste uge (for tv som ikke er i deres tilbudsavis). Det gælder kun for køb i en af deres butikker.
Kan ikke umiddelbart finde det tilbud stående på hjemmesiden eller avisen?

Men hvis der er 20% rabat kan UE55KS7005 jo komme helt ned på 6713,- da den ikke er i tilbudsavisen (og dermed billigere end Elgiganten som har det på tilbud til 7444)
#243150
freant skrev:
Christianhave skrev:Power står til at have 20% rabat på deres tv sortiment i næste uge (for tv som ikke er i deres tilbudsavis). Det gælder kun for køb i en af deres butikker.
Kan ikke umiddelbart finde det tilbud stående på hjemmesiden eller avisen?

Men hvis der er 20% rabat kan UE55KS7005 jo komme helt ned på 6713,- da den ikke er i tilbudsavisen (og dermed billigere end Elgiganten som har det på tilbud til 7444)
Det står øverst på side 15 i næste uges tilbudsavis: http://tilbudsavis.power.dk/next/

55KS7005 er i avisen og der er derfor ikke 20% på denne.
#243154
Christianhave skrev: Det står øverst på side 15 i næste uges tilbudsavis: http://tilbudsavis.power.dk/next/

55KS7005 er i avisen og der er derfor ikke 20% på denne.
Tak Christian, fik bladret for hurtigt igennem avisen O_O
Så når der står nævnt nederst på side 13 under UE55KS7505 at den "fås også i flad model til 8333" så er der ikke 20% på?
Nok et ret dumt spørgsmål, er blot ikke vant til benytte disse tilbud
#243155
freant skrev:
Christianhave skrev: Det står øverst på side 15 i næste uges tilbudsavis: http://tilbudsavis.power.dk/next/

55KS7005 er i avisen og der er derfor ikke 20% på denne.
Tak Christian, fik bladret for hurtigt igennem avisen O_O
Så når der står nævnt nederst på side 13 under UE55KS7505 at den "fås også i flad model til 8333" så er der ikke 20% på?
Nok et ret dumt spørgsmål, er blot ikke vant til benytte disse tilbud
Det vil jeg ikke tro. Men det står jo ret småt og som ekstra info mere end reelt tilbud. Så måske du kan være heldig. ;)

De her tilbud er også lidt kringlede at bruge. Man skal være ekstra opmærksom på hvad der er i reklamen og hvad der dermed ikke er.