Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242838
Hej venner.

Som overskriften fortæller, så er det sådan, at mit smart hub - eller hvad det hedder - altså den bar i bunden, hvor man kan vælge apps, indstillinger osv.

Den viser ingen "forslag" f.eks. når man går over på netflix, så viser den sidst sete film, som man som en genvej, kan trykke på, og det samme gøre sig gældende med source, hvor man eks. kan vælge hvilken kilde man vil bruge, eller indstillinger, hvor der er genvej til valg af billede - Alt det er væk!

Er der nogen der ved hvorfor, eller hvad løsningen er?
Eller er der nogle der også oplever dette? (så det første gang i går)

Tv'et er helt nyt og jeg nægter at leve med at det ikke fungere da det faktisk er en ret fed og væsentlig feature for mig. Ellers ryger lortet retur.

På forhånd tak.
#242878
Ok!

Tak for svar, fandt også selv ud af at skulle nulstille smart hub, men så skal man jo starte forfra med indstillinger af denne osv.

Det er Søreme ikke iorden, tænkt at så mange oplever dette - det er godt nok skidt.. hmm,

Når men vil da helt klart prøve det med tænd og sluk knappen næste gang, skal det gøres når tv'et er tændt eller slukket??
#242879
Jeg ville slukke skærmen og så tage strømmen fra, vente et minuts tid og sætte strøm til igen og så tænde det.

Hvis man blot slukker og tænder igen efter 10-15 minutter starter skærmen hurtigt op og "fortsætter" hvor den slap.

Jeg oplevede at Youtube appen gik i sort og selvom jeg nulstillede smarthub blev appen først helt genstartet efter jeg tog strømmen fra og satte den til igen.
#242883
Har et 65KS8005 og har aldrig oplevet ovenstående

Et gæt kunne være problemer med netværk, mit TV er kablet.

Hvis I bor i lejlighed med masser af wifi netværk med kanal overlap, kan der være udfald i wifi signalet, som måske kan betyde at smarthub går i selvsving, da de fleste services er net afhængige

Må indrømme det er et vildt gæt :s