Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hani
#242807
Mit buget er 10000,- Er der noget der tror, at den kan komme ned i den pris, indenfor den nærmeste fremtid ?
Af janbau
#242812
Ja og nej hvis du sider hver dag det næste halve år er der en chance .

Kommer den til salg som et slagtilbud til den pris er der ikke mange chancer for.

Hi-fi klubben med flere har somme tider Skærme som er kommet retur fra kunde eller demo skærme så der er en chance men denne skærm er meget populær så 10000 kr. tror jeg ikke på .

Power åbner snart i Århus så måske komme den til salg der men ikke til 10000 kr. en pris kunne være 11333 kr. Måske kommer den buede udgave til salg til 11000 kr. som åbningstilbud.
Af bullerfnis
#242813
Tror desværre kun det er de buede der kommer på bud til den pris :) Det kunne man tydeligt se på Black friday at det var dem som de gerne ville af med, med rigtige gode rabatter :) Så hvis du kan bruge en buede model, så tror jeg "sagtens" du kan få til den pris, meeen ikke de flade :)

Nok nærmere 13k ca som Power har på tilbud til lige pt f.eks :)

Ellers ssom Janbau siger, når Power åbner :) Der var nogle pænt okay tilbud på TV da de åbnede i Randers :) Men så skal du nok også være klar til at tage en fri dag og vente pænt i køen ;)
Af hani
#242816
Tak for jeres svar.... Tror jeg må kikke mig om efter noget andet.
Af PeterD
#242820
hani skrev:Tak for jeres svar.... Tror jeg må kikke mig om efter noget andet.
Andre skærme som naturligvis ikke kan måle sig med OLED (B6 og E6V) men også gør det fornuftigt:

KS7005, KS8005 og KS9005 fås altid til fremragende priser i forhold til konkurrenterne og med micro stutter. Det skal så lige siges at ikke alle generes af det.

Panasonic DX750. Kan ikke følge med Samsungs prispolitik, men fik også en Topanbefaling her på siden. Desuden er deres DX800 og DX900 ligesom Samsungs ok, men så render prisen hurtigt op..Og det er IKKE OLED.


Sonys vil også være med med deres XD modeller.

Et 55" XD9305 ligger omkring de 12.000 kr, mens deres 55" XD8505 er rimelig prisvenlige prissat til omkring de 7000 Kr..Men da det er er IPS panel er det måske no go..

http://m.pricerunner.dk/pl/2-3141639/TV ... ign-Priser

Hmm.. Er den sidste prisbillige, fornuftige skærm fra Sony virkelig X8505B fra 2014...

Eller er jeg ved at gå bagom dansen...

Sony kan åbenbart ikke hamle op med Samsung 7 og 8 serie i år 2016 udfra forskellige tests..og Panasonic kan ikke på tilgængelighed
og pris.

Så kom jeg rundt om de fire store mærker.

Philips er der ikke rigtig så mange herinde der har stor fidus til...
Af Mfede
#242825
Det er meget svært at spå, hvad der kommer til at ske med prisen. Du kan evt. prøve at vente til januar for at se, hvad der sker med priserne der. Tror godt man kunne forestille sig, at den kommer ned i 11-12000, hvilket er over dit budget, men en klasseskærm til prisen.
Af hani
#242829
Tror jeg vil vente til januar også prøve på, at skaffe de sidste kroner og håbe på, at man kunne være heldig, at den kom ned i de 11-12000
Af Achim Muma
#242830
Har en LG 55UH770 som jeg overvejer at sælge...