Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
#242678
hej nu ved jeg ikke om jeg har smidt spørgsmålet det rigtige sted så sorry på forhånd :) men jeg synes ikke jeg kan få det til at virke på min mac mini når jeg trykker free trial siger den safari kan ikke åbne siden eller de mislykkedes i en anden browser nogen der kan hjælpe?

på forhånd tak for hjælpen
Af BrianH
#242679
purtsak skrev:hej nu ved jeg ikke om jeg har smidt spørgsmålet det rigtige sted så sorry på forhånd
Men det ved du jo godt... Altså, at Safari på Mini Mac ikke er en Tv-skærm
Af purtsak
#242680
ja men der stå da under nyheder det skulle virke på mac/pc

Amazon Video kan ses på udvalgte Smart TV fra LG og Samsung, FireTV-boksen, FireTV Stick, iPhone/iPad, Fire-tablets, Android mobil/tablet, Roku-boksene og PC/Mac
Brugeravatar
Af BlueFox
#242683
Jeg er helt blank på dette område, men vil gerne vide hvad skal jeg installere på min PC med hurtig bredbånds forbindelse og TV skærm som skærm?

PC'en kører Win 7 pro. Bredbånds forbindelsen er 200+ Mbit. PC'en er duall core 3GHz 8GB ram, hvis det ikke er nok kan den opgraderes.

Jeg se selvfølgelig indforstået med at jeg skal tilmelde mig hos Amazon Prime og betale dér.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#242700
På PC/Mac ses Amazon Prime via browseren. Bare navigér til hjemmesiden og log ind der.

Men jeg kan da anbefale f.eks. en Chromecast, hvis det skal være billigt. Lidt besværligt at skulle sætte sin PC til TV'et hver gang man vil set et program.
Brugeravatar
Af BlueFox
#242707
Tak for svar. Jeg har en HTPC koblet fast på TV'et via surround receiveren, så lyd og billede er ganske flot (HD), der vil jeg så tilmelde Amazon Prime.
Af purtsak
#242768
hej rasmus larsen jeg kan ikke få det til at virke her som jeg skrev har prøvet safari firefox og chrome og min pc er altid sat til tvet ser alt igennem min mac det var måske kun svar til bluefox?
Af purtsak
#278809
hej skriver lige i denne istedet for at oprette ny tråd men har andre problemer med silverlight i netflix og amazon prime?