Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af martinsommer
#242626
Hej,

Oplever I stuttering på LG B6 (stilstand i billedet på brøkdele af et sekund)? Der er nogle der rapporterer problemer med dette på AVforums.

Jeg overvejer køb af denne model, men vil nok vente/kigge efter noget andet, hvis det er et reelt problem LG døjer med. Jeg har droppet Samsung pga. lignende problemer.
Af martinsommer
#242628
Det er på flere kilder - dvs. ikke kun UHD-relateret. Det ser ikke ud til at være til at løse ved at prøve sig frem med TruMotion-indstillinger. Nogle har åbenbart haft held med at nulstille alle indstillinger.

Har du oplevet det på din E6, Rasmus?
Af revorge
#242633
Jeg har ikke oplevet / bemærket det på mit tv og som Rasmus skriver, så skulle det altså også være løst med nævnte opdatering - så tror jeg bestemt ikke du behøver at bekymre dig om. Jeg er utroligt tilfreds med mit tv :)

(Har TruMotion helt deaktiveret på de fleste kilder)
Af Ryan76
#242644
martinsommer skrev:Hej,

Oplever I stuttering på LG B6 (stilstand i billedet på brøkdele af et sekund)? Der er nogle der rapporterer problemer med dette på AVforums.

Jeg overvejer køb af denne model, men vil nok vente/kigge efter noget andet, hvis det er et reelt problem LG døjer med. Jeg har droppet Samsung pga. lignende problemer.
Hej Martin

Må jeg spørge hvilket mærke TV (og evt. Model) du kører med? Jeg er selv superfølsom over for stuttering - og da jeg samtidigt godt kan lide at se fodbold (og film :D ) så har jeg stadig mit gamle (og meget lille) plasma... Og da jeg ikke er millionær - så skal det helt ikke være toppen af poppen jeg skal have...
Af martinsommer
#242645
Lige nu har jeg et gammelt Sony EX500 fra 2011. Jeg er nok lidt som dig. Hvis jeg først får øje på sådan noget som stuttering, så kan det ødelægge hele oplevelsen. Sony er gode til bevægelseshåndtering, men jeg synes ikke der er noget i deres 2016-lineup der er interessant.