Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242586
Hej Flatpanels.
Min kone og jeg skal have nyt fjernsyn og efter at have været nede og se Samsung, Sony og LG ved siden af hinanden - er jeg blevet mest varm på LG OLED

Henholdvis enten deres
55" OLED55B6V
eller
65" OLED65B6V

Mit spørgsmål er så hvilken størrelse det reelt skal være.
Der er 4 m til sofaen og vi har et 48" Plasma i dag.

Vi synes umiddelbart at pris forskellen på 8000 kr. virker af meget for de sidste tommer.

Der hvor jeg så fjernsynet kunne de ikke sige om 55" eller 65" var det rigtige begge ville være fint-

Håber nogen har et godt indspark.

De bedste hilsner
Thomas
:D
Af Mfede
#242587
Jeg ville klart tage 65" på den afstand. Men det er svært for os andre at vide, hvor ondt det vil gøre for dig at smide de ekstra 8.000 og derfor fortælle dig, om det er det værd :)
Af KBW
#242592
Har i mange år været glad for de bærbare. Købte sidst en stationær, men den forekommer allerede for lille ;)
Senest rettet af KBW 13. dec 2016, 20:30, rettet i alt 1 gang.
Af lennon
#242607
Hvis man er det mindste i tvivl bør man afgjort vælge størst ! 65" er glimrende i forhold til adstand . Efter ca en uge vil i undre jer over hvordan i himlens navn i skulle have kunnet
klare jer med en 55" . .
Af Angel
#242609
Jeg ville også helt klart vælge 65". Der er sgu stor forskel fra 55-65".

Jeg stod selv i 2008 valget mellem et 50" eller 60" Pioneer Plasma, hvor jeg havde et gammelt 32 CRT. Jeg købte 60" og selvom der kun var 3 meter fra sofa til fjernsyn, vendte jeg mig til størrelsen efter 3 dage og i dag er det for lille :D
#242622
55" virker ikke stor på 4m, du skal have 65".