Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af niels.møller
#242549
Jeg sidder og skal bestille et strømkabel til mit tv (samsung ks 7005 55") - da det medfølgende stik er for kort. Dum som jeg er, har jeg glemt at tjekke længden på det stik der fulgte med tv'et - men er der ikke en venlig sjæl der kan be- eller afkræfte om stikket er 1,5 mtr?

(Jeg sidder og vil bestille fra jobbet, hvorfor jeg ikke bare selv hiver et målebånd frem) :)
Brugeravatar
Af KimKaos
#242554
niels.møller skrev:Jeg sidder og skal bestille et strømkabel til mit tv (samsung ks 7005 55") - da det medfølgende stik er for kort. Dum som jeg er, har jeg glemt at tjekke længden på det stik der fulgte med tv'et - men er der ikke en venlig sjæl der kan be- eller afkræfte om stikket er 1,5 mtr?

(Jeg sidder og vil bestille fra jobbet, hvorfor jeg ikke bare selv hiver et målebånd frem) :)
Kablet er ca. 1,5m men stikket er af normal størrelse :D
Af nexium
#243316
Skal det være et specielt Samsung strømkabel, eller kan man ikke bare benytte hvilket som helst kabel der passer i? Det ser ud som om, at det er et rimelig standart 'fladt / 8-talsformet'-stik som sættes i enhver clockradio/musikanlæg fra 90'erne?
Jeg skal nemlig også have et længere kabel, men vil lige høre dine erfaringer, og evt hvilket du har købt?