Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242059
Hej

Håber der er en der kan hjælpe;

Har denne fladskærm og egentlig været glad for den, men oplever desværre nogle fejl.

Ofte når vi skal starte fladskærmen op så virker ingen af de to fjernbetjeninger. Der er nye batterier og de er funktionsdygtige, men der er ingen forbindelse. Vi skal tænde fladskærmen manuelt bagpå og så virker de igen. Det sker ca 1 gang om ugen.

Vi har også haft problemer med at de under brug pludselig ikke virkede, men det er gået i sig selv efter vi har slået nogle bevægelsescensorer fra. Grunden til dette var et andet problem, med at fjernsynet startede op af sig selv, tilsyneladende et problem med strømforsyning har jeg læst mig til, men det har hjulpet at slå censorer fra, og dette har gjort at fjernbetjening altid virker når fladskærmen er tændt ihvertfald.

Men irriterende at skulle tænde manuelt for at fremprovokere forbindelse til fjernbetjeninger.

Håber der er en der kan hjælpe med løsning
#242099
Hej Torben og tak for svar.

Garanti er udløbet, men fik udskiftet et mainboard på garanti i februar og taler lige pt med reparatøren hos service center gruppen i Pandrup, om de ikke også skulle have skiftet IR modtager da fejlen jo stadig var der efterfølgende. Det vender han retur med formentlig denne uge....

Tak - vender retur med om det lykkes.
#242102
Det kan også være dine fjernbetjeninger - Samsung´s er af svingende kvalitet og jeg fik skiftet min til JS8005 2 gange.

Den første åd batterier som en sindsyg - og nr. 2 holdt bare op med at virke efter 2 uger - nr. 3 har nu klaret sit første år uden problemer