Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#241635
Jeg har netop købt et Samsung UE60KS7005 hos Komplett

Når jeg får det leveret hedder det UE60KS7005UXXE. Jeg finder derefter ud af der findes to modeller, det jeg har fået og et der hedder UE60KS7005XXE

Det de viser på billedet har stort set ingen kant, dvs skærmen går helt ud til kanten af rammen. Det jeg får leveret har en kant på ca 1 cm der løber hele vejen rundt langs kanten af rammen.

Kan det passe at det "U" der er i det modelnavn jeg får leveret, har en kant, og det andet ikke har?

Umiddelbart synes jeg det er vildledende af Komplett, at vise et billede af et fjernsyn man ikke får.

Link til fjernsynet: https://www.komplett.dk/product/884926/ ... ue60ks7005#

Mvh
Casper
#241639
Jeg ville ikke være bekymret. Jeg tvivl stærkt på at der er forskel.

Billeder er ren marketing hvor de fornår at gøre kanterne endnu mindre. Det samme i tv-reklamerne.

Kan se at det i Elgiganten hedder XXE, mens det i Power hedder UXXE. Det er nok allerhøjest en måde at forvirre forbrugerne unødigt så det er svære at sammenligne priser.

Jeg har selv den fra Power i 65". God fornøjelse med skærmen. Man får virkeligt noget for pengene.
#241756
Jeg er kommet til den konklusion at jeg returnerer det.

Har været i Elgiganten og se deres model, som slutter på XXE - der er forskel, det har en helt anden kant end mit.

Har også prøvet at google modellen, og der findes faktisk enkelte billeder hvor det "min" model der er afbilledet, men primært bruger de billeder af den "kantløse" model.

Nogle vil måske kalde mig sippet, men jeg blev skuffet da jeg pakkede det ud, da jeg forventede noget andet.