Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#241829
Jaffe Joffer skrev: Personligt købte jeg bare Vogels Thin 345 til mit 55B6V (som jeg endnu ikke har modtaget). Men kan så efterfølgende læse her inde at jeg nok skal forvente at det kommer til at stikke ud under neden..? Nogen der kan bekræfte?

Ellers har jeg ingen ide om hvilke der passer ud over selvfølgelig "Next 7346" som jeg absolut ikke vil betale 3400kr for.

Jeg overvejer rent faktisk meget seriøst at afbestille Tv'et når LG vælger at lave så åndssvagt ophængshuller og design af tv'ets bagside, at almindelige vægbeslag ikke passer. Måske de bliver klogere i 2017
Jeg benytter Vogels Thin 305 på 65B6V og der er ingen problemer med at det stikker ud forneden.
Prøv at søg på forummet, jeg ved at Thin 205 har været nævnt tidligere ifm. 55B6V
#241843
[/quote]
Jeg benytter Vogels Thin 305 på 65B6V og der er ingen problemer med at det stikker ud forneden.
Prøv at søg på forummet, jeg ved at Thin 205 har været nævnt tidligere ifm. 55B6V[/quote]

Kan være at det snart er sidste mulighed, selvom jeg helst ville have haft et der kunne rykkes lidt ud. Har du problemer med at tilgå stikkende bag på skærmen?
#241955
Undskyld, men hvorfor ønske i allesamme et original eller designer beslag til jeres LG Oled 65E6????

Jeg har bestilt et billig deltago beslag, der overholder målene til wasa 400 x 200 med en bære evne på 75 kg til ca 128kr.
#241959
kjeldahl skrev:Undskyld, men hvorfor ønske i allesamme et original eller designer beslag til jeres LG Oled 65E6????

Jeg har bestilt et billig deltago beslag, der overholder målene til wasa 400 x 200 med en bære evne på 75 kg til ca 128kr.
Jeg satser nu også på at kunne genbruge mit Harald-Nyborg beslag. Melder tilbage næste week-end.
#241964
steen6400 skrev:
kjeldahl skrev:Undskyld, men hvorfor ønske i allesamme et original eller designer beslag til jeres LG Oled 65E6????

Jeg har bestilt et billig deltago beslag, der overholder målene til wasa 400 x 200 med en bære evne på 75 kg til ca 128kr.
Jeg satser nu også på at kunne genbruge mit Harald-Nyborg beslag. Melder tilbage næste week-end.
Hej, jeg har fået hængt mit 65E6 op på væggen med et Vogels Thin 305.

Alle VESA 400 x 200 beslag kan bruges sålænge beslaget ikke stikker over ca. 3 cm ned fra nederste monteringshul , da beslaget ellers vil ramme soundbaren som stikker ud på bagsiden af tv'et. Samtidigt skal beslaget være ca 2 - 2,5 cm tykt, da soundbaren (faktisk ledningsholderen) ellers vil ramme vægen.

Jeg måtte bore et ekstra hul i mit beslag, samt bruge nogle 4 spændskiver til at skabe afstand mellem beslag og tv (Vogels Thin = kun 1,5 cm tykt).

Til info, mit beslag(som jeg havde fra mit gamle tv, og umiddelbart ikke anbefaler til E6 medmindre man har gode metalbor): https://www.vogels.com/en-dk/c/thin-305 ... wall-mount
#241967
Gil skrev:
Hej, jeg har fået hængt mit 65E6 op på væggen med et Vogels Thin 305.

Alle VESA 400 x 200 beslag kan bruges sålænge beslaget ikke stikker over ca. 3 cm ned fra nederste monteringshul , da beslaget ellers vil ramme soundbaren som stikker ud på bagsiden af tv'et. Samtidigt skal beslaget være ca 2 - 2,5 cm tykt, da soundbaren (faktisk ledningsholderen) ellers vil ramme vægen.

Jeg måtte bore et ekstra hul i mit beslag, samt bruge nogle 4 spændskiver til at skabe afstand mellem beslag og tv (Vogels Thin = kun 1,5 cm tykt).

Til info, mit beslag(som jeg havde fra mit gamle tv, og umiddelbart ikke anbefaler til E6 medmindre man har gode metalbor): https://www.vogels.com/en-dk/c/thin-305 ... wall-mount
Billede der viser hvor tæt beslaget er på at ramme soundbaren:
http://i.imgur.com/F4aLTEt.jpg

Der er som skrevet ca. 3 cm fra skruen ned til soundbaren
#241968
Gil skrev:
Gil skrev:
Hej, jeg har fået hængt mit 65E6 op på væggen med et Vogels Thin 305.

Alle VESA 400 x 200 beslag kan bruges sålænge beslaget ikke stikker over ca. 3 cm ned fra nederste monteringshul , da beslaget ellers vil ramme soundbaren som stikker ud på bagsiden af tv'et. Samtidigt skal beslaget være ca 2 - 2,5 cm tykt, da soundbaren (faktisk ledningsholderen) ellers vil ramme vægen.

Jeg måtte bore et ekstra hul i mit beslag, samt bruge nogle 4 spændskiver til at skabe afstand mellem beslag og tv (Vogels Thin = kun 1,5 cm tykt).

Til info, mit beslag(som jeg havde fra mit gamle tv, og umiddelbart ikke anbefaler til E6 medmindre man har gode metalbor): https://www.vogels.com/en-dk/c/thin-305 ... wall-mount
Billede der viser hvor tæt beslaget er på at ramme soundbaren:
http://i.imgur.com/F4aLTEt.jpg

Der er som skrevet ca. 3 cm fra skruen ned til soundbaren
Haha satans osse, nu er det lige præcis det beslag jeg bestilte til mit E6, der
er da ikke andet end døjen, med at finde et beslag til denne skærm :( Nå men jeg må jo bore i det så, må bare håbe at mine metalbor er gode nok så.

Brugte du 4 spændeskiver til alle 4 monterings huller?
#242017
1494 kr. Det er med global shipping så moms blev allerede betalt via eBay da jeg købte ophænget. Der står at alt skulle være betalt så man ikke vil blive opkrævet noget når man får den.

When you purchase an item through the Global Shipping Program:
You pay any applicable import charges upfront. There are no additional charges at delivery.
You get international tracking at no additional charge.
Your purchase is eligible for coverage through the eBay Money Back Guarantee and PayPal Purchase Protection.
When you view an item that is being offered to you through the Global Shipping Program, you see an estimate of the international shipping charges and any import charges in the item listing. Once you purchase the item, the final charges appear at checkout.
Import charges include certain fees, such as export classification, importation risk premium, and variance fees, which are assessed by the global shipping provider as part of the services provided by the Global Shipping Program. These fees are in addition to any customs duties and taxes imposed by country tax and customs officials. For additional information about applicable fees, see the eBay Global Shipping Program Buyer Terms & Conditions.
#242135
Fakker skrev:
Gil skrev:
Gil skrev:
Til info, mit beslag(som jeg havde fra mit gamle tv, og umiddelbart ikke anbefaler til E6 medmindre man har gode metalbor): https://www.vogels.com/en-dk/c/thin-305 ... wall-mount
Billede der viser hvor tæt beslaget er på at ramme soundbaren:
http://i.imgur.com/F4aLTEt.jpg

Der er som skrevet ca. 3 cm fra skruen ned til soundbaren
Haha satans osse, nu er det lige præcis det beslag jeg bestilte til mit E6, der
er da ikke andet end døjen, med at finde et beslag til denne skærm :( Nå men jeg må jo bore i det så, må bare håbe at mine metalbor er gode nok så.

Brugte du 4 spændeskiver til alle 4 monterings huller?
Det kan tænkes du kan finde en anden måde at hænge det op, som ikke kræver metalbor :) Mit problem var at skinnen til væggen allerede var sat op fra det tidligere tv, og den gad jeg ikke lige at flytte op/ned. Derfor skulle beslagets "forlængerdel" trækkes lidt ud for at tv'et ikke hang for højt. Måske du kan løse det ved at trække hele forlænger metalstykket ud og ikke bruge det?

Jeg brugte 5 spændeskiver ved de øverste huller og 4 til de to nederste (da beslaget er tyndere der, når det trækkes ud).

Tv'et hænger helt ind til væggen, så husk knæk på antennestikket og optisk lyd/toslink. HDMI og USB er i siden, så det giver ikke problemer.
#242152
Mange tak for svar. :)

Jeg må lige se på det når skærmen kommer.

Jeg tænker at det måske er meget rart, at de afstands stænger er der, hvis man skal rode med kabler omme bagved, nu ser jeg på det, ellers må det blive et par huller i beslaget.