Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRP9000
#241385
Hej folkens

Fik igår fat i et Sony 49xd8305 hos elgiganten til 5499 kr. Har så efterfølgende læst at Android i forhold til smart tv ikke er så godt hvis man vil benytte sig af de forskellige streaming apps som viaplay tv2play hbo osv? Er dette sandt, for sidder i så fald at overvejer at køre ud med det igen, og istedet smide de 1300 kr ekstra oven i og købe samsung 49ks7005 hos bilka til 6800 kr.


Hvad havde i gjort??
Af Mfede
#241388
Mig bekendt er der ikke lavet nogle danske apps til Android TV endnu. Hvis du vil se dem på dit TV, skal du bruge cast-funktionen, som er indbygget i Android TV, sammen med en ekstern enhed som en pc, smartphone eller tablet.
Af MRP9000
#241395
Det vil sige at Sony tv har en indbygget cast så jeg ikke behøver at købe en chromecast ekstern?? Kan ikke gøre op med mig selv om jeg skal vælge android eller smart tv
Af Pulsedriver
#241400
Ja, der er indbygget Chromecast - og de apps der ikke findes på TV'et caster du bare fra mobil/tablet. HBO f.eks.

Android TV er fremtiden - flere og flere producenter tager det til sig.
Af hjj
#241437
TV2Play på Philips Android TV er elendig, for ikke at sige næsten ubrugelig. Så forvent ikke mere På Sony's Android.
Iflg TV2play er der ingen aktuelle planer om at udvikle App. Man 'afventer' markedsudviklingen.

Dvs hvis du bytter til et Samsung bliver 'vores' markedsandel desværre mindre :-( Suk.

Og med 'vores' mener jeg Philips + Sony + B&O + ???