Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246942
toke.boisen skrev:Desværre ikke. Jeg kan prøve at tage en kort video af menuerne i morgen, og ellers ved jeg de findes på Youtube :)
selvfølgelig havde jeg slet ikke tænkt på jeg hopper på tuben, tak
Af MickDK
#246962
lennon skrev:Man kan altid skabe sin egen virkelighed på nettet . . Når det er sagt,så har alle testsites mig bekendt OLED som reference på allover billedkvalitet . .
Netop. For en der roder lidt med fotografering i min fritid er billedkvalitet utroligt vigtigt. Og for mig er det nok at se denne 4K serie fra Netflix på mit B6V - det slår mig hver gang hvor stor en oplevelse OLED gør for billedet (anbefalet!): https://www.netflix.com/title/80133187 - det er især undervandsbillederne som er fantatisk flotte.
#247148
jesperh skrev:
toke.boisen skrev:Desværre ikke. Jeg kan prøve at tage en kort video af menuerne i morgen, og ellers ved jeg de findes på Youtube :)
selvfølgelig havde jeg slet ikke tænkt på jeg hopper på tuben, tak
Med lidt mere roden rundt herhjemme, kan der godt opstå lidt forsinkelse og "sløvhed", når TV'et arbejder med 4K eller HDR indhold. Jeg går ud fra MediaTek chippen bliver lidt småpresset i disse situationer, og lige skal afse tiden til at behandle input.

Dette er dog en edge-case, og når det kommer til almindelig browsing og brug af TV'et, er der ikke nogen videre fornemmelse af forsinkelse eller overdreven ventetid.