Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#240733
Ellers kan du jo afvente til januar og se hvad der kommer på CES. KS9505 vil stadig være i handlen helt frem til april/maj - måske længere. Selvom der vil være en god pris på Black Friday er jeg ret overbevist om, at prisen også vil falde, når 2017-modellerne er præsenteret.
Af Dalla
#240736
Rasmus Larsen skrev:Ellers kan du jo afvente til januar og se hvad der kommer på CES. KS9505 vil stadig være i handlen helt frem til april/maj - måske længere. Selvom der vil være en god pris på Black Friday er jeg ret overbevist om, at prisen også vil falde, når 2017-modellerne er præsenteret.
Sant så sant, men du også vet hva som skjer om man venter til CES 2017. Da venter man på 2017 versjonen:P

Vært spennende å lest deres vurdering av tv n. Skal dere ha den på testbenken snart?
Af Mfede
#242101
For at opsummere lidt, hvad kan vi så forvente på 2017-skærmene? HFR, HLG, endnu større farvespektrum og måske udbredelse af Dolby Vision på de bedste modeller?
Af Mfede
#242229
Hvis de priser holder, tør jeg slet ikke tænke på hvor billige LG's egne skærme kommer til at blive.
Hvis en 65" Sony OLED ryger under 30k, kommer der til at hænge sådan en i min stue!