Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Simon R.
#235951
duskern skrev:Ja du hopper bare med Jesper :)

Noget der undrer mig en del er at i skriver følgende i jeres anmeldelse af E6:

E6 og de øvrige 2016 OLED-modeller adskiller sig fra LG’s øvrige TV, da de leveres med LG’s Premium fjernbetjening, som er noget mere stilren og lækker end den vi fik med til EG960 sidste år.

Jeg har kun fået en enkelt fjernbetjening med som ses nedenfor. Der er flere knapper jeg ikke kan finde på den, blandt andet info knappen. Det synes jeg virker lidt mærkeligt.

Billede
Det er kun E6 og G6, der får den fede fjernbetjening. Vi andre (har selv bestilt B6 som dig) må nøjes med den, du viser der... :)
Af duskern
#235952
Det der egentlig bekymrer mig mest er at det virker lidt som om at jeg har fået den forkerte fjernbetjening med. Jeg kan forstå på Jesper at han har fået samme fjernbetjening som jeg har.

Er der nogen der ved hvad der er op og ned her?

Edit:

Så hvis det virkelig kan passe at det er den rigtige fjernbetjening jeg har fået med, hvordan tilgår man så info? Jeg bruger info som eksempel her pga jeg i hvert fald ikke kan finde knappe, eller en menu der kan tilgå funktionen.
Af chicco
#235954
Du kan køre pilen, op i toppen af skærmen, hvorved der kommer en boks, med hvilken kanal du ser. Trykker du på den, får du udvidet info om opløsning, lyd osv.
Af duskern
#235960
chicco skrev:Du kan køre pilen, op i toppen af skærmen, hvorved der kommer en boks, med hvilken kanal du ser. Trykker du på den, får du udvidet info om opløsning, lyd osv.
Kan man også gøre det når man ser Netflix fx? Synes det kunne være lidt rart at kunne tjekke om det man ser på skærmen rent faktisk er 4k og HDR og alt det pis der :)
Af duskern
#235981
Torben Rasmussen skrev:Jeg spurgte LG ang fjernbetjeningen i sin tid, hvor vi fik at vide, at den kom med til alle OLED. Lidt trist, at det ikke er tilfældet.
Er der nogen måde hvorpå man kan være sikker på at det ikke bare er en fejl? :)
Af revorge
#235982
duskern skrev:
Torben Rasmussen skrev:Jeg spurgte LG ang fjernbetjeningen i sin tid, hvor vi fik at vide, at den kom med til alle OLED. Lidt trist, at det ikke er tilfældet.
Er der nogen måde hvorpå man kan være sikker på at det ikke bare er en fejl? :)
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b6

Det er den samme fjernbetjening som din, ovenstående anmelder har og også den jeg har set ved anmeldelser af C6 modellerne... Så tror roligt du kan regne med, at det er rigtigt nok. Såvidt jeg har kunne se rundt omkring er det kun E og G modellerne hvor "premium" model af den medfølger...

Skal nok skrive herinde, hvis jeg mod forventning får en anden, når mit tv en gang dukker op :)
Af duskern
#235983
revorge skrev:
duskern skrev:
Torben Rasmussen skrev:Jeg spurgte LG ang fjernbetjeningen i sin tid, hvor vi fik at vide, at den kom med til alle OLED. Lidt trist, at det ikke er tilfældet.
Er der nogen måde hvorpå man kan være sikker på at det ikke bare er en fejl? :)
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b6

Det er den samme fjernbetjening som din, ovenstående anmelder har og også den jeg har set ved anmeldelser af C6 modellerne... Så tror roligt du kan regne med, at det er rigtigt nok. Såvidt jeg har kunne se rundt omkring er det kun E og G modellerne hvor "premium" model af den medfølger...

Skal nok skrive herinde, hvis jeg mod forventning får en anden, når mit tv en gang dukker op :)
Fedt. Mange tak :)
Af Kimbo
#235985
duskern skrev:Er der nogen måde hvorpå man kan være sikker på at det ikke bare er en fejl? :)
Har modtaget mit 65B6 i går og har samme fjenbetjening som din.
Af duskern
#235988
Mangler stadig at finde ud af hvordan jeg får indstillet billedet på mit TV så det bliver optimalt. Jeg har desværre ikke viden til at kunne gøre det uden at støtte mig til en eller anden form for guide. Hvad gør i andre der har købt et LG TV fra den nye serie?
Af bleze
#235989
duskern skrev:Mangler stadig at finde ud af hvordan jeg får indstillet billedet på mit TV så det bliver optimalt. Jeg har desværre ikke viden til at kunne gøre det uden at støtte mig til en eller anden form for guide.
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b6/settings

Ved ikke hvor gode de er, men du kan da prøve...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13