Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#236173
Torben Rasmussen skrev:
bentpetersson skrev:Øh?
Du skriver "Godt at høre at problemerne måske er løst". Hvilke problemer på 2016-versionen af Android hentyder du til?
Det der driller mig er at HBO ikke kan køre ordentlig på min Sony X 85 2015 model på Chromecast den står bare og søger noget du selv har oplevet Torben på din.
Tror du det vil hjælpe og nulstille tv til fabriksindstillinger da det måske kan skyldes at jeg har haft Chromecast 2 og var inde og slukke for den indbyggede cast.

Mener jeg har haft det til at virke men startede med min Chromecast 2 som også har haft problemer med at den kan finde på at søge flere gange i et afsnit eller film i HBO. Har flyttet den ind på min Sony 905 og her kører den uden problemer. ( Har også min trådløse router her )

Jeg er nogle gange nødt til at genstarte den fra bunden af da den kan finde på at gå i sort skærm det har noget med Hdmi og gøre. Jeg kører dog alt igennem min Av Marantz SR6010 og op i Tv. De fleste gange skal jeg bare slukke for Av forstærker.

Jeg har haft den i 1 måned nu og den er blevet opdateret 2 gange. Men jeg synes da egentlig at det kører ganske godt.
Savner dog min Hurtige Kanalliste som den da findes på min Sony KDL-40W905A.
Men skal nok bare vende mig til Android men synes egentlig Sonys gamle styresystem var ganske god.
#237409
Jesper2210 skrev:Er du glad for dit valg? Jeg er lidt i samme situation som dig og en del er negative omkring Phillips herinede.
TV'et er hængt op, men vi er knapt færdige med det der ellers skal laves i rummet. Jeg har desuden ikke fået sat antenne til. Derfor har jeg ikke brugt TV'et til andet end lidt Youtube og Netflix som fungerer tilfredsstillende. Det er dog irriterende at skulle stave med en traditionel fjernbetjening når man f.eks. skal finde en video på Youtube - mon Philips' fjernbetjening med tastatur på bagsiden vil virke til dette TV? Andet har jeg ikke rigtig gjort mig af erfaringer endnu - eller jo: TV'et er lige vel stort :)
#243929
Så lidt feedback:

Jeg er ikke særlig imponeret.

TV-guide er langsom. Dels til at åbne og dels at bladre i.
Kanalskift er langsomt.
Cast-funktionen går ofte i stå og TV'en skal så genstartes.
TV-kvalitet er ikke imponerende. Måske det skyldes opskalering til "4K".
Fjernbetjeningen føles billig.

Som sagt er jeg ikke imponeret over TV'et - jeg er glad for at TV'et er i køkken-alrum hvor det sjældent er i brug. Vores LG ikke-Smart-TV i stuen er jeg langt gladere for. Det er smart vha. Chromecast.