Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af unlucky
#218619
Hej Torben.

Det er rigtig nok, at de ikke dør omgående, sprayen er desværre ikke en garanti for at undgå, at fluerne ender inde i skærmen.
Men dog lagt det bedst alternativ vi kender til og klart bedre end intet -for da slet ikke at tale om at skulle holde døre og vinduer lukkede, når der er 25+ grader udenfor ..

At det skulle tage fluerne op til 30 minutter at dø, har vi endnu ikke oplevet -sprayen her i huset er også ny -har endnu også kun sat der 12 timer.
Måske efterhånden som effekten af sprayen fortager sig -når den har siddet flere dage, bliver fluernes dødskamp også længere og længere.

"Desuden virker det til at fluerne har andet at tænke på, end målrettet at søge ind i fladskærme, efter de har fået giften på sig" :D
Af bromberg
#241970
Jeg bringer lige den tråd her i live igen efter jeg har fået afslag på rep af min cx700.
I får lige svaret herunder:

Vi har nu fået svar fra vores teknikere og hovedkontoret omkring problemet med tordenfluer i skærmen.
Desværre har de meddelt at hvis service centret ikke kan fremvise at dette er forsaget af en fabriks fejl vil reparationen ikke være dækket under garantien.

Beklager ulejligheden og ønsker dig en fortsat rigtig god weekend.

Venlig Hilsen,
Rune
Kundeservice
Panasonic Danmark

Jeg har skrevet tilbage i en frustreret tone at jeg ikke er tilfreds med det svar og argumenteret for det. Jeg har ikke forlangt at det bliver håndteret som en fejl, men reelt blot brokket mig.
Dernæst påpeget at jeg er blevet lovet, at det ville blive set på som en "pr kulance" sag, men det syntes jeg slet ikke de forholder sig til.

Hvad gør jeg?
Edit:jeg tog kontakt i sommer før tv'et var et år gammelt og Idag er det 15 mdr gammelt ca