Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#17425
Antenneforstærkeren
Jeg var, til at starte med, meget skeptisk da jeg faldt over denne HF-tætte antenneforstærker med indbygget strømforsyning og forstærkning op til 30 dB, for kun 299 kr. På trods af min mistro valgte jeg alligevel at købe den, blot for at se, om en så billig linieforstærker, kunne levere varen.

Første indtryk
Da jeg modtager forstærkeren og får den flået ud af æsken bliver jeg imponeret for første gang. Den er bygget i metal, med varmeafskærmning, seperat isoleret AC-del og interne sikringer. Den virker til at være godt bygget, men kan den forstærke signalet?

Resultatet
Svaret er et rungende: JA, det kan den. Signalet fra byens lokale fællesantenne er ikke det bedste, så jeg har i mange år kørt med en Triax forstærker (som koster en væsentlig sum penge mere). Billedet på min plasmaskærm er meget ringe uden forstærkning, men forstærkningen fra min nye antenneforstærker er mindst lige så godt som min Triax forstærker.

Konklusion
Som inkarneret radio/TV entusiast går jeg meget op i at billede og lyd er i orden, og går aldrig på kompromis på det område. Jeg har nu skrottet den gamle forstærker, og kører med den nye 30 dB antenneforstærker.
Hvis man har brug for at forstærke sit TV-signal kan denne antenneforstærker kraftigt anbefales. Det må helt klart være en af de mest økonomiske løsninger i denne kvalitets-klasse.

Helt klart 6 ud af 6 stjerner!

http://www.avxperten.dk/antennemateriel ... -30-db.asp

Billede
Af ibookster
#17434
meget suspekt første indlæg - selv om det her er min egen første post, så kan jeg ikke lade være med at tænke på skjult reklame når jeg læser ovenstående....
Af ullum
#17442
ibookster skrev:meget suspekt første indlæg - selv om det her er min egen første post, så kan jeg ikke lade være med at tænke på skjult reklame når jeg læser ovenstående....
Jeg tænkte nøjagtig samme tanke :)
Af PlasmaPower
#17452
det er da ærgerligt at man ikke kan få lov til at dele sin gode oplevelse med andre.. jeg har faktisk skrevet denne brugeranmeldelse til et andet forum, men tænkte at det ville være en god "artikel" at starte med i dette forum. Derfor kopierede jeg den herover.

Hvis i ikke kan lide anmeldelsen så er det fint med mig, men lad venligst være med at beskylde mig for "skjult reklame" som i kalder det. Hvis det er reklame så er det da ikke skjult, det er nærmere helt åbenlyst!
Af PlasmaPower
#17453
PS: ibookster: hvem siger at du ikke er en konkurrent til det firma der sælger varen.. det er jo også din første post. Hvordan forklarer du det? (nu har jeg jo været nødt til at forklare mig)
Af clrawe
#17464
@PlasmaPower
Er det så dig, der sælger den eller hvad.....??
Af PlasmaPower
#17488
clrawe: nej det er ikk mig der sælger den.