Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af David84
#17387
Hej Champs!

Nu har jeg endelig fået overtalt kæresten til et 42" til stuen. jeg har kigget meget på 3 Toshiba modeller, men er i tvivl om hvilken af dem som valget skal stå på. Det bliver et Toshiba, så eventuelle andre andbefalinger er ikke nødvendige her.

Dog skal det benævnes at den bliver købt i tyskland, og jeg tror nok det bliver hos hardwareversand.de da både levering og pris og helhedsindtryk passer til mine forventninger. er der nogen som har anbefalinger/erfaring med dem?

De nominerede er:

Toshiba 42WL66Z set til 8900 dkk

ToshibaWL67Z set til 11542dkk (full HD)

Toshiba 42C3030D set til 9292dkk

Hvad siger i til det?

Og hvad er det der fuldt HD egentligt. Kan det svare sig med det marked vi har idag?



På forhånd tak

David
Af Monolithos
#17397
Har du valgt LCD fordi du vil tilslutte den til PC'en eller fordi du gamer meget?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#17399
Jeg vil sige Toshiba 42C3030D af de tre du nævner. Det giver i min mening mest valuta for pengene, da det på mange måder minder om WL66Z, som jo har fået meget ros. Fordele ligger blot i en lidt bedre videoprocessor og designet.

Hvis du skal lige højere op i pris og stadig blive i Toshiba, så er den nye X serie måske interessant?
Af ullum
#17405
Rasmus Larsen skrev:Jeg vil sige Toshiba 42C3030D af de tre du nævner. Det giver i min mening mest valuta for pengene, da det på mange måder minder om WL66Z, som jo har fået meget ros. Fordele ligger blot i en lidt bedre videoprocessor og designet.

Hvis du skal lige højere op i pris og stadig blive i Toshiba, så er den nye X serie måske interessant?
Rasmus ved du om toshibas digitale tuner i C3030D understøtter danske undertekster - eller ved du hvem som evt. kan svare på det ??
Tilsyneladende kender Toshiba Danmark ikke noget til TV !:(
Af David84
#17407
Monolithos skrev:Har du valgt LCD fordi du vil tilslutte den til PC'en eller fordi du gamer meget?
Ja jeg har planer om at tilslutte den til computeren. Og så er det også fordi, at der kommer utrolig meget lys ind i vores stue. Så der er mit indtryk at LCD, vil være det bedste...

Findes der slet ingen oplysninger om 42C3030D herhjemme, for det virker mærkeligt at Toshiba Danmark ikke kender noget til det?

Andre som har nogen forslag til de ovennævnte modeller?
Af David84
#17499
Er der slet ikke andre menninger??