Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Moose
#17251
Jeg var egntlig ude for at prøve om jeg kunne finde et Sharp LC37XD1E og Toshiba 37EL67ZG for at se nærmere på dem. Et Sony KLD-40W2000 er også på min liste over mulige, men det er noget dyrere.
I Elgiganten faldt jeg over et 37" Amoi, som jeg aldrig havde hørt om. :o Ekspedienten kaldte det "Asiens svar på B&O", og jeg må indrømme, at det var flot, og billedet stod tilsyneladende også godt i forhold til de nærmeste apparater.
Er der nogen, der kan sige for og imod dette eventuelt sammenholdt med de andre nævnte.
Det virker som om, at der ikke er digital tuner i Amoi'en, men jeg tror der måske er nye modeller undervejs (måske er kommet), for jeg synes, det findes på deres hjemmeside. Det passer vel meget godt med, at de var sat rimelig meget ned i butikken.

Tak for Jeres svar. :)
Af Kief
#17273
Når ekspedienten siger at det er østens svar på B&O må han tænke udelukkende på design og ikke på billedkvalitet. Mange af de jeg har læst, som har købt en Amoi skærm, har ikke været tilfredse med kvaliteten af billede, hvilket et eller andet sted er det vigtigste... Det er lækre skærme at se på, men ærgerligt at resten ikke følger med...
Brugeravatar
Af A 666
#17344
Du skal tage A´et væk når du udtaler Amoi. Så udtales det som det, det rent faktisk er.
At sammeligne Amoi med B&O er på alle måder helt ude af proportioner :s
En Fiat Panda er måske Italiens svar på en Mercedes S klasse ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#17345
Jeg har nogle tidligere kollegaer der nu arbejder i El Giganten og når det ikke taler med kunder i El Giganten, så er de heller ikke begejstrede for Amoi.

Sammenlignet med f.eks. de tre serier du selv nævner, synes jeg Amoi ligger langt under.