Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#246761 Power åbner i Sønderborg i morgen og sælger 55" LG C6 OLED til 9.999 kroner
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757

Elgiganten relancerer også butik på Strøget i København på lørdag. Deres åbningstilbud afsløres i aften.
Af Hbar
#246762 Har længe holdt øje med hvornår deres 65" LG B6 OLED kommer på tilbud, prisen har været låst længe på de ca. 20k. Spørgsmålet er om der kommer sådanne tilbud på Strøget eller i nærmeste fremtid, kan se Elgiganten har en del 65" B6 på lager.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#246808 Elgiganten sælger 55" LG B6 til 8.999 kroner, når de åbner på Strøget København på lørdag. Det er altså en vild pris!

De kører også, så vidt jeg husker, første reelle tilbud på LG G6 designserien. Herudover tilbud på 77" OLED.

Jeg har inkluderet det hele i Tilbudsjagten:
Af Hbar
#246983 Var i elgiganten på strøget her kl 11, køen tager ca. 20 min og god plads i selve butikken. Endte med et 65" oled b6 og fik afvide at de priser de har nu ikke bliver lavere, da lg har stoppet produktionen af 6-serien og 7serien er på trapperne. De havde stadig masser af oled klar og hvis man følger med i deres online katelog, opdatere de når en varer bliver udsolgt, så man ikke går forgæves.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#246984 Bare en lille hygge-historie fra den nordiske lancering af LGs wallpaper OLED i dag :)

Den første danske/nordiske køber af wallpaper OLED havde ikke ejet TV i 10 år forinden:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1488632431
Af Kaktus-burger
#246986 Er det korrekt, at forhandlerne intet tjener på LG OLED B6, når den ligger i prislejet mellem 9-13k? Jeg havde en kort samtale med en sælger i Elgiganten, og han var slet ikke til at rokke på prisen - udover at han da godt lige kunne smide gratis ophængning og "kalibrering" med i handlen. Prisen var 12999 for 55" B6. Han påstod endda, at de ligefrem tabte penge på dem.

Når en 55"B6 har været helt nede til 8999, er jeg altså ikke særlig interesseret i at kaste 12999 efter den...
Brugeravatar
Af Brandt+
#246987 Var hos Elgiganten på Strøget i morges og sikre mig en 55b6v til 8999,-. Har lige være på deres online-brochure og kan se at de fortsat har nogle tilbage til den pris.
Af Kaktus-burger
Brandt+ skrev:Var hos Elgiganten på Strøget i morges og sikre mig en 55b6v til 8999,-. Har lige være på deres online-brochure og kan se at de fortsat har nogle tilbage til den pris.

En skam de ikke er villige til at matche prisen i deres andre varehuse.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#248685 77" G6 til 99.999 - hvem slår til?! 8-)

Derudover ser det ud til at priskrigen på OLED er ved at blive nedtrappet en anelse. Nu kommer 2017-modellerne snart og så må vi nok vente et par måneder før det går løs igen.
Af Kaktus-burger
#249657 Noget jeg ikke forstår er, at nogle forhandlere stadig ligger inde med OLED-modeller fra 2015. Disse ligger prismæssigt på samme niveau som de nuværende modeller, og i nogle tilfælde er de faktisk dyrere. Er forhandlerne ikke interesserede i at komme af med dem? Det er jo ikke ligefrem gratis at have et lager.
Af pdj1974
#249672 Tror det er en "regnskabs ting". De ved godt at de slet ikke har den værdi, som de står til, men spørgsmålet er bare hvornår de har lyst til at lave den nedskrivning af lagerværdien. Vil tro de gør de i klumper med en mange andre varer, når det skattemæssigt bedst kan betale sig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250222 God pris på 65"-modellen. Den har samme processor som E6 og 3D så der er meget for pengene.
Af KBW
#250239 Ærger mig egentlig over have købt 65b6 i stedet for C-modellen. Pga fjernsynets opbygning kan den flade b'er alligevel ikke side helt tæt til væggen. Man går glip af sidste chance for historiens bedste 3D. 4K giver jo ægte HD i 3D.
Brugeravatar
Af bbplayer
#250240 Der skal man jo så have set C6 modellen på væggen, der er godt plads til at sætte Chromecast og andre stik i nu, ingen som helst problemer der. Og når man står ved siden af det, så virker den godt nok som om tv't har flapører. Men nok sagt, så er den buet skærm ikke noget forhindring for en god tv oplevelse, når først den hænger der 8-)

Tror det bliver en tilvænnings sag om denne skærm er ok, og så kommer det til et indretnings spørgsmål, eller et tv oplevelses spørgsmål.
Af KBW
#250242 Har et 920, ikke særligt buet. Og med Vogels 345 Thin kommer de alligevel ikke helt tæt. Og med verdens tyndeste ophæng ender selve skærmen alligevel ca 10 cm fra væggen.
Brugeravatar
Af bbplayer
KBW skrev:Har et 920, ikke særligt buet. Og med Vogels 345 Thin kommer de alligevel ikke helt tæt. Og med verdens tyndeste ophæng ender selve skærmen alligevel ca 10 cm fra væggen.
yep, alligevel 10cm, det kan godt se komisk ud :) men heldigvis er denne visuelle design del ikke noget jeg går og ser på, så når man sidder 2 meter til siden for skærmen , så tror jeg egentlig at jeg har erfaret den buet del har været et plus.