Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#254441
Ludo skrev:Lidt off topic:

Jeg har fået at vide, at NFL Game Pass fra den kommende sæson vil vise flere kampe i 60 FPS over streaming. (Jeg ved ikke, om det er normalt for sportsudsendelser.) Det kan de nuværende OLED-TV godt klare, ik?
Jeg tror de fleste tv kan klare 50hz og 60hz , spørgsmålet er vel hvad original materiale kommer i. Så det tror jeg ikke er noget problem.

Det var engang et problem at se blu-ray i 24hz (1080p/24) , det blev så løst, da man ellers kørte 50hz.
Brugeravatar
Af bbplayer
#254582
Mr X skrev:Elgiganten har LG 65B7V til 22.222,- lige nu:
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... ?scid=SEM1
Så ikke deres opslag fra starten men nu er den kun til levering 12-9-2017 , og ingen har den på lager. Enten har folk tømt lagre, eller så var det indkøb på forudbestillinger.

Måske er bilka lagt ud med samme plan?
Det skal siges at min erfaring med Bilka er, de skriver et, og når man bestiller kan man få en email som siger varen ikke længere er på lager, og så kan man vente flere måneder, det er prøvet.
Af abn1075
#254621
Ja deres POS901 fik gode anmeldeser. Desværre har jeg fået bekræftet at deres nye model IKKE har opdateret 2017 OLED panel fra LG. De bruger samme panel som sidste års model. Ærgerligt.... var så tæt på at købe det til 14.999,- Men jeg venter og håber snart Sony A1 kommer ned i pris.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 192