Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#268415
Altså det er jo bare et spørgsmål om lige, at forklare ungerne, at de skal lade være med at slå panden i den der skærm, som rager 32 cm ud over den ene væg. Det skal de nok lære med tiden ;)

Eller at man får stillet en stor vase i vindueskarmen for at kamuflere, at skærmen rager halvejs ind over vinduet. Hvor der er vilje er der vej.
Af Mathias A.
#268443
Hvis man ønsker -20% på et OLED, så kan dette gøres ved Power i Sønderborg til og med søndag.
Eneste kriterie fra deres side;

*Spar 20% på TV. Gælder kun i POWERHOUSE Sønderborg. i perioden fra. d. 02.03 - 04.03. Gælder ikke i forvejen annoncerede produkter. Fratrækkes den aktuelle skiltede pris i butik

Her kan jeg oplyse at det er ligegyldigt om varen har været nedsat i denne uges avisen eller ej - de laver kun tilbud på dem der ikke er annonceret (B7V 55" og 65" var annonceret men til 'normalpris' på hhv. 10.999,- og 16.998)

Et C7V 65" vil kunne købes til 15.999kr. fx
Af lennon
#268444
Har så reserveret B7 i Giganten, og betalt depositum . Ville også hellere have C7 for,at undgå sølvrammen - men ikke for de 2-3 k som merprisen er lige nu. I så fald havde jeg valgt E7 . .
Med de skred der er i priserne lige nu, og udviklingen in mente, - så er brugtprisen garanteret latterlig om 3-4 år når man igen er i markedet .
Nå, men jeg hoppede lidt modvilligt på en pakkepris m beslag og spyder kallibrering/indstilling . Udelukkende fordi sælger garanterede, at den så samtidigt er checket for bla pixelfejl - hvilket jo er temmeligt komfortabelt i forhold til en ombytning.
Af Steen Bay
#268445
lennon skrev:Nå, men jeg hoppede lidt modvilligt på en pakkepris m beslag og spyder kallibrering/indstilling . Udelukkende fordi sælger garanterede, at den så samtidigt er checket for bla pixelfejl - hvilket jo er temmeligt komfortabelt i forhold til en ombytning.
Er det ikke sådan at OLED helst skal 'køres til' før en kalibrering? Kunne være interessant at vide hvad der menes med at checke for pixelfejl. Om det betyder at der ingen fejl må være, eller om det blot betyder at der ikke må være flere fejl end hvad der er 'acceptabelt'.
Nå, men tillykke med det nye TV. Du skifter fra et godt plasma TV, gør du ikke? Bliver spændende at høre hvad du synes om OLED.
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 192