Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Simon R.
#241411
KristofferA skrev:
Jmog skrev:
KristofferA skrev:Til jer der har købt, hvor bange er I for burn-in? ::l
Ikke spor bange. Jeg kommer fra et Plasma og der havde jeg ikke problemer med det ved mit brugsmønster og OLED skulle ikke være værre på det punkt. Plus 2016 OLED modellerne har noget automatisk panel "rengøring" (af mangel på bedre ord) som kører hver nat for at fjerne eventuel retention, som kan udvikle sig til burn-in.
Ok, tak!
Jeg havde besluttet mig for at vente til CES og hvis der ikke sker noget spændende der håber jeg at B6 er nede i samme pris som i går til den tid. :)
Vente kan man jo altid. Og de tv, der så bliver vist på CES, vil du så kunne vente til næste år på samme tid, før du kan få dem til den pris, du kan få 2016-modellerne til i dag...:) Og i øvrigt kommer de først i handlen i sommer-efteråret 2017. 8-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#243019
Jeg har fået indikationer ift. visse produkter, der kommer på tilbud i slut december / januar 2017 i forbindelse med januarudsalget.

Jeg kan ikke afsløre konkret mht. priser endnu, men kan sige, at der er gode tilbud på LG B6, LG C6 og LG E6. I både 55 og 65 tommer.

Der kommer en liste op med de bedste januartilbud efter jul.
Af Kosire
#243032
Rasmus Larsen skrev:Jeg har fået indikationer ift. visse produkter, der kommer på tilbud i slut december / januar 2017 i forbindelse med januarudsalget.

Jeg kan ikke afsløre konkret mht. priser endnu, men kan sige, at der er gode tilbud på LG B6, LG C6 og LG E6. I både 55 og 65 tommer.

Der kommer en liste op med de bedste januartilbud efter jul.
Det lyder satme godt! Kan du afsløre om det er priser under Black Friday's priser? :)

Jeg venter spændt på et rigtig godt tilbud på 65". Jeg sidder klar til at svinge kreditkortet efter jul!
Af Kosire
#243054
Spoxy skrev:65E6 til 24999 i Elgiganten fra 27/12
55E6 til 16999
55B6 til 12999
Sååå.. samme priser som til black friday? Så venter jeg et par uger endnu og ser.. ::l
Af pdj1974
#243076
Hvis jeg kunne få prisgaranti på en 55E6 til 24. januar, så var jeg vist også klar :-)

Sidder der nogen med en 55E6, som jeg kan få til at bekræfte højden virkelig er 76,8 cm inkl. stander? Alle steder står nemlig at det er samme højde med og uden stander, og det forstår jeg ikke lige. Jeg har nemlig kun 77,3 cm der hvor den skal stå, så det bliver lidt snert :-)
Af martinsommer
#243078
pdj1974 skrev:Sidder der nogen med en 55E6, som jeg kan få til at bekræfte højden virkelig er 76,8 cm inkl. stander? Alle steder står nemlig at det er samme højde med og uden stander, og det forstår jeg ikke lige. Jeg har nemlig kun 77,3 cm der hvor den skal stå, så det bliver lidt snert :-)
Foden sidder nederst i højttaler-delen. Se evt. billederne fra anmeldelsen her på siden. Der er måske et par millimeter til forskel pga. gummifødderne.
Af Christianhave
#243104
20% rabat på tv-sortimentet i Power i fysisk butik (for tv som ikke er i deres tilbudsavis). 65B6 burde kunne fås for ca. 19.200,-
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 192