Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#244291
tyros1 skrev:og 3D allerede udgået i 4K afspiller
Det var ikke dét der blev skrevet. UHD-skiver har bare ikke 3D, men UHD-afspillerne kan godt afspille en almindelig 3D Blu-Ray.
Af Frillen
#245185
Selvom jeg ikke rigtigt er der endnu med opsparingen, så bliver det nok ikke meget billigere for LG Oled55C6V, så tror sq jeg springer på den - Tak for tippet Rasmus :)
Af plysgaard
#245186
B seriens 65" står lige nu til 20.000kr...

Såen helt seriøst, tror I den kommer længere ned... jeg tænker, den udgår jo snart..
Af Ryan A
#245188
Iflg. tilbudsavisen fra Elgiganten stiger den til 22.222 kr. i morgen, så mon ikke også de andre butikker følger efter.
E seriens 65" stiger til 27.999 kr.
Af bullerfnis
#245199
Hvis jeg skal overveje at købe et OLED 4K tv engang inden for det næste halve år..

Kunne man så forestille sig det kom ned i 10000 kr for et 55" ??

Jeg har et 55" Sony W905 som jeg er godt tilfreds med, men kunne godt tænke mig et 4K, og vil ikke købe andet end OLED når jeg endelig skal skifte :)

Kommer prisen betydeligt ned her i 2017 når der kommer andre på markedet end LG? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#245201
Konkurrencen kunne godt skærpes, men de øvrige producenter har ikke ligeså mange OLED-modeller, så det vil være High-end de lancerer og ikke budget-modeller. Der har tidligere været OLED nede omkring de 9.999 kr, men ikke i 4K. Der tror jeg den dykkede ved 11.999 kr sidste år. så mon ikke B7 kan klemmes derned hen mod Black Friday i år.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#245206
Det ser ud til at det bliver LG, der kommer til at sælge OLED til laveste priser i 2017. Panasonics model står til at blive ret dyr. Der var rygter om at Sony ville sælge til 2000 og 3000 dollars i hhv. 55 og 65". Efter at have talt med Sony på CES, så tror jeg ikke på de prisniveauer. Og priserne på Philips, Grundig og Loewe kender vi jo allerede.
Af bullerfnis
#245224
Så det er faktisk stadig LG som kommer til at ligge "billigst" ?:)

Well må vente til Black Friday i år til at købe tv :) Der skal snart noget nyt på TV møblet :p Meeen jo også træls at skifte noget som virker fint, og har et godt billede :)

Ville i andre skifte et W905 sony ud med et LG OLED ? Her tænker jeg hvis man skulle tænke penge ind i det også? :)
Af KBW
#245241
Ingen der kommer i nærheden af LGs OLED styktal, derved har de andre større stykomkostninger. LG bliver bedste value for money.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#245249
bullerfnis skrev:Ville i andre skifte et W905 sony ud med et LG OLED ? Her tænker jeg hvis man skulle tænke penge ind i det også? :)
Jeg synes, at det kommer an på dine signalkilder. Ser du primært tv-kanaler i SD/HD, så synes jeg, at W905 sagtens kan leve lidt længere. Er du klar til at tage skridtet til 4K/HDR via f.eks. Netfllix, Amazon, UHD Blu-ray mm, så synes jeg, at opgraderingen er det hele værd.
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 192