Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259501 Tilbud på fire OLED-tv i Power Lyngby. 55" B7 til 9999 kroner:

55” LG B7 OLED - 9.999 kroner
65” Sony A1 OLED - 19.999 kroner
65” LG E7 OLED - 23.333 kroner
65” LG W7 wallpaper OLED - 29.999 kroner

De er også med i Tilbudsjagten
Af Coolsmarti
#259656 De matcher netprisen hvis det er generelt. Her er der tale om køtilbud, så det matcher de selvfølgelig ikke.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259682 Er der nogen der ved om Power kan sende de TV man køber til deres åbningsfest? Min bror ville godt have et TV, men jeg agter ikke at køre et TV fra Kbh. til Århus.
Af Coolsmarti
Torben Rasmussen skrev:Er der nogen der ved om Power kan sende de TV man køber til deres åbningsfest? Min bror ville godt have et TV, men jeg agter ikke at køre et TV fra Kbh. til Århus.

Det kan man sagtens, de har selv tidligere meldt ud at man bare kan sige at det skal leveres.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259684 Kool. Så tuller jeg sq nok ned og ser hvad der er tilbage over middag.
Brugeravatar
Af SoerenG
Rasmus Larsen skrev:Power matcher prisen på 9777 kr på B7 :)

Men er det så ikke kun i Lyngby, eller er det over hele landet?

Jeg er lidt i tvivl om det, da jeg netop har kig på B7.
Brugeravatar
Af bbplayer
SoerenG skrev:
Rasmus Larsen skrev:Power matcher prisen på 9777 kr på B7 :)

Men er det så ikke kun i Lyngby, eller er det over hele landet?

Jeg er lidt i tvivl om det, da jeg netop har kig på B7.

Tror desværre ikke du kommer langt i Tilst med et argument om at Lyngby afdeling har det på tilbud til 9777,- :) Så jo, det er nok lokalt og ikke hele Danmark for der er konkurrencen jo ikke tilstede , så ingen grund til at presse prisen der.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259828 Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.
Af lennon
Torben Rasmussen skrev:Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.

Fik du færten af hvad der var tilbage/udsolgt af 65” OLED ( LG wallpaper og Sony feks ) ?
Af Coolsmarti
lennon skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.

Fik du færten af hvad der var tilbage/udsolgt af 65” OLED ( LG wallpaper og Sony feks ) ?

Alle tilbuds-OLED i Power i Lyngby er udsolgt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
lennon skrev:

Det var Power der havde de tilbud. Jeg var i ElG. Men W7 var væk inden kundenr 400.
Af Ludo
#259840 B7 er stadig på tilbud til 9.777 i Elgiganten i Gentofte. Jeg har lige været derude. Levering medio november.
Af lennon
Torben Rasmussen skrev:
lennon skrev:

Det var Power der havde de tilbud. Jeg var i ElG. Men W7 var væk inden kundenr 400.

Tak for info . Er sgu lidt i syv sind . Var egentligt indstillet på at købe 65” OLED omkring Black Friday eller i forbindelse m et godt tilbud . Men jeg er også lidt spændt på hvad 2018 modellerne har at byde på . Jeg forventer ikke kvantespring på hverken teknologi eller pris. Men det bliver jo en helt ny panelgeneration . Og derfor kan man måske håbe på flere og billigere varianter af LG’s wallpaper design . . ?