Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Søren Chr
#259272
Hvis der var nogen der ikke nåede med på Komplett tilbuddet. Så har Power har matchet prisen på LG C7 65" til kr. 19.999,- Med levering medio november.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259277
Jeg tror jeg er nødt til at slå til på enten et C eller E7 i år... DV er simpelthen for lækkert, når man nu har adgang til flere og flere film i HDR på ATV. Det klinger også hult, at en moderator endnu ikke er hoppet på OLED. Det er i hvert fald et par af argumenterne jeg vil bruge overfor konen. Jeg har et par ekstra i ærmet også...
Af claustrier
#259308
Søren Chr skrev:Hvis der var nogen der ikke nåede med på Komplett tilbuddet. Så har Power har matchet prisen på LG C7 65" til kr. 19.999,- Med levering medio november.
..Og så blev den sat 5000 op igen, efter at Komplett meldte udsolgt..
Af steen6400
#259314
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror jeg er nødt til at slå til på enten et C eller E7 i år... DV er simpelthen for lækkert, når man nu har adgang til flere og flere film i HDR på ATV. Det klinger også hult, at en moderator endnu ikke er hoppet på OLED. Det er i hvert fald et par af argumenterne jeg vil bruge overfor konen. Jeg har et par ekstra i ærmet også...
Hvorfor er det vigtigt med 60Hz for de fleste film på ATV 4K er vel 24Hz?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259326
Fordi interfacet i ATV kører af l... i 24 Hz. Men hvorfor skulle man tage en skærm der ikke understøtter 60 Hz når de nu findes?
Af Coolsmarti
#259335
claustrier skrev:
Søren Chr skrev:Hvis der var nogen der ikke nåede med på Komplett tilbuddet. Så har Power har matchet prisen på LG C7 65" til kr. 19.999,- Med levering medio november.
..Og så blev den sat 5000 op igen, efter at Komplett meldte udsolgt..
Det sker vist automatisk via Pricerunner. Det må være en heftig avance de har på de OLED. Lidt skræmmende faktisk.
Af Martin Sjøstrand
#259338
Coolsmarti skrev: Det sker vist automatisk via Pricerunner. Det må være en heftig avance de har på de OLED. Lidt skræmmende faktisk.
Altså jeg har noget familie, der kender en hos LG. Jeg fik tilbudt den til den vennepris som han selv kunne skaffe den til... og den var højere end 20.000... omkring et par tusind højere faktisk. Så tvivler på avancen er så vanvittig, faktisk må de tabe penge på at sælge den til 20.000 så, tænker jeg?
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 192