Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dare_Devil
#258679
@TBC: Jeg tror ikke, at du behøver at bliver ked af det (endnu). Hvis man ser på fx organiske solceller, så er de meget bøjelige (ihvertfald nok til, at man vil kunne rulle et panel sammen). Så hvis først alt elektronik kan flyttes over i en ekstern boks, så tror jeg ikke at der principielt er noget i vejen for at gøre OLED TV bøjelige. Og eftersom 100" paneler til rimelige priser alligevel ligger mange år ude i fremtiden, er der stadig tid til lidt udvikling :)
Af claustrier
#259007
jesper.klaris skrev:LG B6 til 9999kr i Elgiganten Herning fra på fredag ?
Kan man se det online nogen steder, eller kører de tilbud lokalt? Andre spændende tilbud? Leder efter noget 65” i mellemsegmentet...
Af jesper.klaris
#259049
claustrier skrev:
jesper.klaris skrev:LG B6 til 9999kr i Elgiganten Herning fra på fredag ?
Kan man se det online nogen steder, eller kører de tilbud lokalt? Andre spændende tilbud? Leder efter noget 65” i mellemsegmentet...
Jeg læste det online, kan ik lige finde linket, tror kun det gælder ved fremmøde i butikken. Troede faktisk at B6 var udsolgt alle steder.
Af Coolsmarti
#259051
Hvis de lige kunne grave en 65" version frem fra lageret, så havde jeg taget turen over broen.
Af Coolsmarti
#259259
Argh, fristende! Det er vel egentlig første gang at C7 er så billigt? Sikkert en pris i det leje man så også kan forvente til BF.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 192