Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bjur
#251941
Et spørgsmål til B6. Kan det virkelig passe man ikke kan se refreshrate på tvet? Og kan man trykke på en knap for at starte Netflix. Har harmony smart remote og kunne godt tænke mig det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#251946
Bjur skrev:Et spørgsmål til B6. Kan det virkelig passe man ikke kan se refreshrate på tvet? Og kan man trykke på en knap for at starte Netflix. Har harmony smart remote og kunne godt tænke mig det.
På E6 får man ikke refresh rate ved at klikke på info-knappen, og jeg tror ikke at man kan. Der er ingen Netflix-knap på fjernbetjening til E6 (men den er vist heller ikke identisk med den til B6?).

Begge ting ændrer sig på 2017-modellerne. Der er efter sigende både Netflix og Amazon knap og man kan "mappe" forskellige streamingtjenester til kanalnummer-knapperne. Jeg tror, at det er en del af webOS 3.5 så det kommer nok desværre ikke til 2016-tv...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#251948
Der er både Netflix og Amazon knap på 2017-Remote. Ret irriterende at de skal have logo på og at man ikke bare kan få anonyme knapper man selv kan mappe. Det er altså et skråplan at de store indholdsudbydere kan mose sig sådan ind. Så får vi jo ikke færre knapper. Samsung har fattet hvordan det skal gøres.
Af Hanga
#251954
Rasmus Larsen skrev: "LG 55 B7 OLED spritny 2017 model 13.999 kr. i Power fra mandag WOW."
Hold da op, over 50% rabat ift. vejledende pris. Det var godt nok tidligt vi kom derned.

Jeg er mere varm på Sony A1 eller Pana EZ950, men det er svært ikke at blive fristet.
Af xKris
#251958
Tror I dette betyder, at B6 begynder at falde yderligere i pris?
Eller er det helt hul i hovedet ikke at gå efter B7 i stedet for, når den nu fås til halv pris?
Brugeravatar
Af bbplayer
#251968
Det lyder sgu godt med den B7 55" fra mandag :) Så er der jo næsten behov for at skifte tv på soveværelset ud nu, eller børneværelset. Det vil jo normalt tage 8 måneder før samme år's skærme kommer så langt ned. Og jeg som lige har vænnet mig til C6.
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 192