Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af erik-nl
#16313
Jeg har læst en del anmeldelser af SHARPs LC42XD1E.
TVet skulle tilsyneladende brumme en del

- Lav frekvens brummen i standby
- Højere frekvens hylen når TVet er tændt

Er der nogle ejere af SHARPs LC42XD1E der kan kommenterer dette.
Hvad er jeres oplevelser mht til dette?
Af AndreC
#16316
Jeg har ikke lagt mærke til brummen. Men det hyler når det står i standby...

Andre der har det problem?
Af nielshunniche
#16423
Mit LC42XD1E siger kun det, det skal sige, inegn problemer alt er perfekt, mere end vi kan sige om mit forhenværende 37PF9731D

Niels
Af AndreC
#16424
Så min hyletone er en fejl???

For den er godt nok markant når der er stille...
Brugeravatar
Af spumanti
#16444
Hej AndreC

Jeg får mit 42XD1e på mandag. (B

Melder tilbage når jeg får det sat til.
Af centric
#16451
Er det kun 42" modellen det skulle have problemet?

Min 37" siger i hvert fald intet hørbart, og jeg er meget følsom overfor støj.
Af AndreC
#16459
Altså i skulle næsten komme og høre...

Det er en meget mærkant højfrekvent hyletone... Som periodisk stopper og kommer igen, men for det meste er konstant...
Af Bornholmeren
#16464
AndreC skrev:Altså i skulle næsten komme og høre...

Det er en meget mærkant højfrekvent hyletone... Som periodisk stopper og kommer igen, men for det meste er konstant...
Hvad er serie nummeret? hedder sikker 1206 eller 107 eller 207 som er måned og år. De tidligere modeller, skulle sige lidt, men de nyere mærket 207, skulle være fri for den slags (siges der). det er bare af ren nysgerrighed jeg spørger
Af centric
#16481
Bornholmeren skrev:Hvad er serie nummeret? hedder sikker 1206 eller 107 eller 207 som er måned og år. De tidligere modeller, skulle sige lidt, men de nyere mærket 207, skulle være fri for den slags (siges der). det er bare af ren nysgerrighed jeg spørger
Hvor ser i serienummeret?
Jeg kan kun finde et "serial no" bagpå tv'et som man skulle tro var serienummeret, men det ligner slet ikke de serienumre jeg har set herinde. F.eks. kan er på ingen måde står måned og år, medmindre mit er lavet i juli 2002 hvilket ikke er så sandsynligt? :s
Af Bornholmeren
#16511
centric skrev:
Bornholmeren skrev:Hvad er serie nummeret? hedder sikker 1206 eller 107 eller 207 som er måned og år. De tidligere modeller, skulle sige lidt, men de nyere mærket 207, skulle være fri for den slags (siges der). det er bare af ren nysgerrighed jeg spørger
Hvor ser i serienummeret?
Jeg kan kun finde et "serial no" bagpå tv'et som man skulle tro var serienummeret, men det ligner slet ikke de serienumre jeg har set herinde. F.eks. kan er på ingen måde står måned og år, medmindre mit er lavet i juli 2002 hvilket ikke er så sandsynligt? :s
Okay men hvad står der så ved "serial no",. Da jeg ikke har modtaget mit endnu, kan jeg ikke helt sige hvordan det ser ud, udover det jeg har læst på andre fora´er. Og der synes jeg bestemt de så ud som jeg beskrev. Men jeg kan jo tage fejl :-) Det skulle være de 3 første bogstaver. eksempelvis 702 for 2007 februar. (jeg skrev forkert i min gamle post) se her http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... earchtime=
Af centric
#16528
Bornholmeren skrev: Okay men hvad står der så ved "serial no",. Da jeg ikke har modtaget mit endnu, kan jeg ikke helt sige hvordan det ser ud, udover det jeg har læst på andre fora´er. Og der synes jeg bestemt de så ud som jeg beskrev. Men jeg kan jo tage fejl :-) Det skulle være de 3 første bogstaver. eksempelvis 702 for 2007 februar. (jeg skrev forkert i min gamle post) se her http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... earchtime=
Ahh! Det starter godt nok med 702. Havde forstået det omvent fra din tidligere post :D
Af erik-nl
#16554
Jeg har det SHARP LC42XD1E (Media Markt 1999,- = 15000DKR)
Serienummer 701xxxxxxx
Ingen brummen eller hyletone ! :)
Brugeravatar
Af spumanti
#16615
Hej igen.

Så har jeg fået mit super-lækre nye tv.

Ingen hylen eller brummen her, og billedet står super godt. :D

serienummer: 702xxxxxxx

EDIT:
Efter lidt mere TV kiggeri, har jeg opdaget at der faktisk ER en hyletone ved mit Tv også :((

Det må vi se at få løst
Senest rettet af spumanti 14. mar 2007, 10:24, rettet i alt 1 gang.
Af ttkthomsen
#16645
Spumanti hvor har du da købt dit tv henne og er det et 37" ?