Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vixen
#16289
Jeg står og skal investere i et nyt tv da mit gamle 21" efterhånden har udtjent sin værnepligt.

Har læst meget godt herinde om Toshiba 32WL66ZS men jeg synes bare ikke designet er så fedt.
Var forbi Tape Connection i dag og der forelskede jeg mig lidt i Samsungs LE32R72.

Hvad skal jeg vælge? Et af disse to eller et helt tredje/fjerde? Regner med max at ville bruge 8000kr.
Af Kief
#16291
Klart hellere Tosh'en end R7 udgaven ... Men ellers kig syd for grænsen og købe de nye Tosh C 3000P modeller ... (dog har jeg ikke set billedet endnu)

Casper
Af MiniatureZeus
#16309
#2
Har du noget info på de C3000P?
Overvejer stærkt at købe sådan et nemlig, men kan intet finde på dem :(

#1 på hardwareversand.de kan du få C3000P til lidt over 5200 kr med fragt til danmark... må siges at være en god pris.
Af Bomber Bo
#16311
De nye modeller hedder C3000P (titan/sølv), C3001P (sort/sølv) og C3000D (med DVB-T i sort/sølv). Se datablad her.

32C3001P kan som MiniatureZeus skriver bestilles hos Hardwareversand.de (De kalder den så fejlagtigt 32C3000P).
Af Vixen
#16317
Jeg er bare en smule betænksom over at handle over internettet, så er der jo pludselig langt hvis skidtet ikke virker!

Jeg vil også meget gerne se et tv "live" før jeg køber det.
Senest rettet af Vixen 7. mar 2007, 11:23, rettet i alt 1 gang.
Af Vixen
#16320
Er der overhovedet nogen Samsung modeller som er værd at investere i eller er det spild af penge? Synes bare generelt deres design er meget federe end de andre jeg har set.
Af Bomber Bo
#16324
Vixen skrev:Jeg er bare en smule betænksom over at handle over internettet, så er der jo pludselig langt hvis skidtet ikke virker!
Jeg har selv købt et 37WL66Z hos Hardwareversand.de uden problemer, og ved siden af købt en dansk totalforsikring (www.edbforsikring.dk). Men hvis man vil spare, koster det jo normalt på andre punkter. O_O
Af Vixen
#16372
Er der overhovedet nogen Samsung modeller som er værd at investere i eller er det spild af penge? Synes bare generelt deres design er meget federe end de andre jeg har set.
Af Calle
#16384
vis du ikke har købt endnu! så har jeg set wl66zs og det var ikke noget kønt syn! :S

jeg havde den hjemme men blev nød til at levere den tilbage ! :((
Af Vixen
#16388
Calle skrev:vis du ikke har købt endnu! så har jeg set wl66zs og det var ikke noget kønt syn! :S

jeg havde den hjemme men blev nød til at levere den tilbage ! :((
Kvalitetsmæssigt eller designmæssigt?
Af Rasmusdc
#16390
er selv superglad for min LE-32 R72B, til de penge leverer den..
Af Vixen
#16392
Er der nogen der kender forskellen på SAMSUNG LE32R71B, SAMSUNG LE32R72B, SAMSUNG LE32R73BD?
Brugeravatar
Af azrael
#16394
Jeg kan ikke på nogen måde se hvordan billedet på Toshiba 32WL66Z(S) skulle være dårligere end Rx/Mx serien fra Samsung. Det er snarere omvendt. Faktisk vil jeg gå så langt og påstå, at hvis ikke man er tilfreds med billedet fra WL66, så skal der *langt* flere penge på bordet eller også skal man slet ikke have LCD-tv (hvilket jeg finder ganske forståeligt).