Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PH
#17020
Nogen der har hørt noget fra de udsendte i Hannover?

Jeg spurgte Toshiba.de hvordan 32C3000P modellen var sammenlignet med WL66 modellen.

The 32C3000P is the follow up modell of the 32WL66. Due to some modifications in the technical specifications of the TV we could improve the picture quality further.

Therefor responsible is the better contrast ratio and the picture enhance system PIXEL PROcessing III Pro with Active Backlight Control.


Det er svært at forstå at en forbedret udgave er billigere end den oprindelige (32WL66)
Af EE
#17037
Har lige været i Tape Connection i dag og købe et 37" Toshiba WLT68P. Og jeg må sige én ting: Hold kæft en kanon skærm!!! hundrede gange bedre end mit gamle billedrørs tv til trods for at det er ca. dobbelt størrelse.
JEg kan helt klart anbefale den. Jeg har bare almindeligt analogt TDC kabel tv, og billedet står fuldstændigt skarpt! Selv ved fodboldkampe er der absolut INGEN problemer! Og lyden er super god.
Eneste lille ting hvis man skal nævne noget er at sort niveau'et ikke er pitch black. Tilgengæld er den hvide altså hvid og ikke noget med alt det dynamisk kontrast lort (undskyld udtrykket) som samsung kører med. Man lægger i mine øjne kun mærke til det med sortniveauet hvis man vil og har "bjælker" på skærmen. Da jeg lige har fået den skal jeg ikke udelukke at man kan konfigurere sig ud af denne lille finesse.

Som en sidste ting vil jeg sige at jeg varmt kan anbefale at kigge ind i Tape Connection (i hvert fald den på Vesterbrogade i KBH), utrolig rart for en gangs skyld at snakke med folk som VED hvad de snakker om og ikke mindst ikke er bange for at kalde en spade for en spade og ikke glorificere noget som helst. De fremhæver gerne både stærke og svage sider ved TV'ene (hvilket jeg hverken har været ude for i Fona, HIFI klubben eller noget andet sted).

For at opsummere kan jeg virkelig anbefale Toshiba WLT68P (eller WL68, har alligevel ikke brugt tuneren som er den eneste forskel). Super fjernsyn også til fodboldelskere (B