Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Af Immanuel
#14041 Ville være kanon fedt, hvis folk gad at tage billeder af deres TV i Action, ville være skønt at kunne kigge på billeder, hvordan tvet kan vise film osv.

Ville være rart, hvis i ville skrive hvilket format, i afspiller i,
Hvilket TV det er, og hvilken Model og størrelse selvfølgelig :)
Af trigger
#14042 lyder som en god ide ! :)

min
sharp GD9E 32"
med analog tv signal fra tdc

Billede

Billede

p.s bilederne er taget med min mobi (SE K790i)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#14056 God idé. Det er ikke muligt at uploade billeder direkte til Flatpanels endnu, men gør eventuelt ligesom trigger og brug en tjeneste a la imageshack. Billederne kan naturligvis indsættes her i tråden efterfølgende. I skal blot huske, at have BBKoder aktiveret (der er en checkbox nederst når I skriver indlæg) :)
Af Immanuel
Rasmus Larsen skrev:God idé. Det er ikke muligt at uploade billeder direkte til Flatpanels endnu, men gør eventuelt ligesom trigger og brug en tjeneste a la imageshack. Billederne kan naturligvis indsættes her i tråden efterfølgende. I skal blot huske, at have BBKoder aktiveret (der er en checkbox nederst når I skriver indlæg) :)

tja så det på et andet forum, og tænkte på det kunne være fedt at se det på det her Forum, så man ikke behøver at gå frem og tilbage!

Grunden til jeg spurgte herinde, er fordi folg er helt vilde med Sharps nye XD1, og håbede på at der var nogle friske mennesker, som kunne vise hvordan den bider tænder :P
Af Immanuel
#14097 Er der ikke nogen med Sharp, som kan tage nogle skud, af deres tv i action?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14143 Jeg vil her ødelægge hele tråden ved at poste et billede af mit analoge setup der er ca. ligeså fladt som et folkevogsrugbrød...
Billede
Yes, boys and girls - jeg ejer ikke engang selv et fladskærms-TV, så her ser I:
TV: Beovision MX6000
Lyd: Beosound 9000 m. 2 stk. Beolab 8000
DVD: Philips Something via scart (med den billigste fjernbetjening i verden tror jeg)
Surround: Not a chance
Format: Altid 4:3. Man kan godt afdække fjernsynet så det ligner 16:10, men det ser dumt ud ;)

Når min chef beslutter sig for at opgradere min løn med 100% så lover jeg at udskifte TV'et med noget fladt i stedet - jeg har endda en lille alu-klods med et udfræset B&O logo som kan dække for hvad det nu end er for et mærke der måtte være hot på det tidspunkt - Altså når helvede fryser til...
Af zenne
yakken skrev:Jeg vil her ødelægge hele tråden ved at poste et billede af mit analoge setup der er ca. ligeså fladt som et folkevogsrugbrød...

Haha ;)

Jeg smider mit op senere!
Af Stylophone
#15012 Yakken: Nå, du går mere op i stil, end kvalitet, hva`? ;-)

(Jaja - Ved godt det kan provokere en KÆMPE diskussion, men det var du ment i spas!!) :-)

Og når DET er sagt: Jeg smider lige et billede op, når jeg kommer hjem fra at skal have byttet min LG 37lb1r FOR ANDEN GANG!!!! Nu bliver det nok et af de nye samsung, eller måske et sharp - Vi får se :-)

/HC
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#15067 Hehe, når du kan vise mig en fladskærm der viser TDC kabel-TV bedre end mit MX6000 vil jeg revurdere situationen. Det er ikke sket endnu...

Uden at starte en diskussion om B&O så vil jeg bestemt ikke mene at det er kvaliteten du kan kritisere deres TV for. Det er nok nærmere prisen.
Af Stylophone
#15180 Hvor?

/HC

EDIT: Okay - Der :-)
Af vlx
#17563 Jeg er hvis en af de nye sharp ejer

Billede af mit setup, kabler er ikke lige helt på plads endnu men den hænger da på vægen nu.

Billede

Men har følgende setup:
46" xd1e
Xbox med XBMC (køre 1080i over composit kabel :) )
Dreambox (Samler dog mest støv for tiden)
Gamle Pioneer surround forstærker
Eltax højtaler (Overvejer lidt at skift dem ud med Teufel Concept P)
Af Kief
vlx skrev:Jeg er hvis en af de nye sharp ejer

Billede af mit setup, kabler er ikke lige helt på plads endnu men den hænger da på vægen nu.

Billede

Men har følgende setup:
46" xd1e
Xbox med XBMC (køre 1080i over composit kabel :) )
Dreambox (Samler dog mest støv for tiden)
Gamle Pioneer surround forstærker
Eltax højtaler (Overvejer lidt at skift dem ud med Teufel Concept P)

Hvorfor kører du din Xbox via composit? Det er da den dårligst mulige forbindelse sammen med en fladskærm?
Af vlx
Kief skrev:
vlx skrev:Xbox med XBMC (køre 1080i over composit kabel :) )
[/URL])

Hvorfor kører du din Xbox via composit? Det er da den dårligst mulige forbindelse sammen med en fladskærm?

Tænker du ikke på et normalt phone kabel, det er sådan et jeg har

Tror ikke man kan få meget bedre billede med mindre man bruger hdmi og det understøtter hverken den gamle eller den ny xbox endnu.

De fleste Xbmc skins understøtter jo også 1920x1080, hvilket ikke ser dårlig ud, den er desvære ikke helt hurtig nok til at vise de højeste hd opløsninger med fx klik i 960x544 kan den godt klare hvilket ser RET godt ud. Overvejer lidt at få en mod xbox hjem fra kina der køre en 300 mhz hurtiger og har mere ram, den skulle hvis lige kunne trække 720p
Af guanomo
#21122 Samsung le32r86

http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&ai ... adid=56085

http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&ai ... adid=56086

Lidt noget øv med den blizt, men billedet bliver ikke godt på denne tid af aften og har desværre ikke tid før.

Har lige fået det ind af døren i dag :)

(ja ja skal nok skifte de creative 2.1 højtaler)
Af carstenbirkholm
Moke skrev:Det nye Sony KDL 32D3000 i action, også video for kig på zappe-hastigheder

Er det analogt eller digtialt signal du har på !?

/Birkholm
Af Jonessy
#21608 Hejsa

Her er mit Samsung 32" M87BDX :)

Digital signal via Sagem ICD 60.

Har desuden en HD/DVD optager (Sony RDR-HX750) og en Xbox360 tilsluttet.

Billede ( ikke for godt ), knipset med mobil Nokia 6233.

http://peecee.dk/?id=58137