Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ms
#13836
Efter at have brugt små 3-4 timer på at gennemlæse samtlige posts på flatpanels.dk og Hifi4all.dk er jeg ikke kommet meget videre.
-> Trods de mange gode diskussioner og de endnu bedre råd.

Der er flere og flere der efterspørger lcd modeller til alt mellem 5k-30k.

Jeg har pt. ikke været ude og "se" alle modellerne live, men det jeg ville give det halve kongerige for var en:

"Best buy of the Month"
eller
"mest for pengene"

kategori herinde, hvor der så kunne stemmes på de enkelte modeller.
Så ville det måske også være nemmere at sammenligne pærer og bananer;

jeg ved godt at vi er inde i en re(li)gionskrig mht. plasma/lcd/projectorer etc. men for os dødelige der skriver hitlister over hvilke skærme vi skal ud og se inden vi møder "sælgeren" i butikken, vil oversigter være enormt hjælpsomme.

Jeg ved at vi er mange herude, der går og venter på morgendagens teknologi til gårdagens priser,
men hvis det er muligt at få denne oversigt op, vil det lokke endnu flere til end "tænk.dk"'s fladskærmstest.
Evt. kunne sådan en oversigt også kommentere hvad der er lignende, men til færre eller flere penge.

Jeg syntes det er et godt forum du har banket op Rasmus og kombineret med hifi4all er der masser af informationer;
bare der dog var nogen der ville lave det jeg efterspørger.

Håber der er andre vil give deres besyv med vedrørende ovenstående.

M!
Af jasbg
#14153
Sidder som dig - og tilsyneladende det halve danmark og arrbejder 'på nettet' for at blive klogere på hvilket Fladskærms TV - at købe !

Plasma eller LCD ?

Nå men du efter spørger Best Buy !

Det nærmeste jeg er kommet noget at styre efter (ud over anbefalingerne - her på FlatPanels ) er EISA's 'Best Product' (som jeg har søgt efter at have set den nævnt her på siden nogen gange vdr. en Phillips testveinder) (EISA siden - inden for de forskellige katagorier af udstyr.

du kan se EISA testresultaterne her: EISA Awards 2007 - Video

Håber det er noget du kan bruge !

mvh jasbg